• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Jobbar med det där? Jobbar gör han ju men det är mestadels skrivbordsjobb. Trist nog är det högran..

• anne på grönkulla
    Det låter ont, även med skrivbordsjobb...

Nåja, här borde jag ta mig för något - väntar lite på att höra av maken. Men jag har nya gardiner att hänga (var så lycklig häromdan när jag lyckades be om hjälp för att hämta upp dem i en lite avsides affär... ) och borde gå o träna - som sagt!
  • Zozo

ä det är väl skönt att inte göra sa mycket ibland med

• anne på grönkulla

Så sant som det är sagt - varför tror du jag fastnar i att dega bara?,-) Men efetråt känns det bättre om jag hunnit med åtminstone vissa grejer på helgen, också.

• Zozo

Jaja.; här försöker jag ge dig tips pa varför du kan lata dig hela dagen.. men jaja, VILL du ut och träna sa sk jag inte sitta här och hindra dig *LOL*

• viktualia

tjohoo!!!

Vickan här! Nu har killkompisarna dragit hemåt igen, de bidrog VERKLIGEN till renoveringen och jag är så himla lycklig över att ha så goooa vänner!

Själv har jag gjort en mindre tabbe sen dess, började dra i tapeter som jag borde klistrat fast istället för att dra loss. Effekten är mer arbete och mer krångel.. men men.. det blir nog bra...

Annars dunkar hjärtat fortfarande några extra slag. Precis när jag skulle lämna huset för att åka till lägenheten för disk och tvätt såg jag värsta BOLMANDE röken en bit bort. Så maken ringde SOS och vi sprang dit.. en bil brann upp precis utanför ett hus och väldigt nära div andra hus.. Brandkåren kom fort men uuuuuu vad läbbigt!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8