• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Telemarkgrrl

Ja, det var en minnesvärd midsommarhelg.

Vi lyckades få skjuts ner av en kompis brorsa och så tältade vi i nåt industriområde inne i Borgholm. Det var för dyrt på campingplatserna.

• viktualia

Tjohooo!!

Måste titta förbi BT även om jag egentligen ska storma till villan och måla. Vill bara rapportera/kommentera lite:

Muffins - blingat knäskydd... fniss fniss....

Telestubben - shiiiiiiiiiiiiiiiiit jag har inte ens börjat pensionsspara...

Nenne - förstår att det är segt på jobbet när det är på väg att ta slut!

Själv - har jag just FYNDAT en kjol, en topp och ett par byxor på Ellos för 450 kr - allt passade! Kjolen var råcool! tjohooo!
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=189918&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Annars har jag bråkat med mansgrisiga gubbar ( =blärk) och njutit av sommarvärme ( =underbart!!)

• Zozo

Vink vink till alla! Jag fick inte veta vad det var för sort inne i magen igär heller - henom bara väder rumpan till *surar*

• nennesjuttioåtta

zozo, vilket ass! Ska ni tolerera såna fasoner redan nu? Nej, tacka vet jag min kompis barn som gjorde v-tecknet på ultraljudsbilden. (Fast det kunde ju vara värre - ett långfinger eller djävulstecknet *headbangar och vrålar med avgrundsskrävel*

• viktualia

tjohoo!

här var det skojigt partaj igår ikväll och snart startar dagens renoveringsprojekt! mina goa killkompisar har begett sig hit och när alla vaknat så blir det engagerat jobbande på huset!

mest galet igår - var en annan av gästerna som var med igår som upptäckte att vi hade ohyra på våra krukväxter och genast började sanera dem... fniss fniss...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8