• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Kul att se dig Nenne! ha en riktigt trevlig helg med mycket fjong i

(För övrigt anser jag att man bör ge Mer sprrrriiit till folket)

• anne på grönkulla

Men vad tråkigt nenne! I bästa fall är det ju en chans att fundera på vad man vill, men du trivdes bra va?

Ja, här har jag försökt gå i vanliga ledig-dag-spår, men är för trött för att riktigt njuta av att bada o sola ens... ska sova på soffan en stund nu tror jag...

• nennesjuttioåtta

SPRIIIIIT!!! Hadirajjan! 2,5 timme kvar till fjong!

Anne
    jo, jag trivs tokbra, och har ju bara varit här ett år. Men det går inte så bra så vi är 3 som får gå. Men det kanske leder till något ännu bättre, vem vet?

• anne på grönkulla

Ja, då känns det ju surt... själv vet jag inte vad jag skulle göra om jag skulle byta men funderar allt mer på det... har alltid sagt att jag ska läsa arkeologi om jag blir uttråkad hemmafru, men vilket annat JOBB jag skulle vilja ha har jag INGEN ANING om...

• Zozo

Huvaligen Nenne! Men det ordnar sig.. det gör det alltid.

Jag funderar ocksa pa vad jag ska göra pa nästa jobb. Det här kan jag nu... och det börjar bli riktigt trakigt.

• nennesjuttioåtta

vad ska man bli när man blir stooooor?!?!

jag skulle kunna tänka mig konditor, faktiskt! Då får jag fortsätta vara kreativ och göra fina tårtor.

• Zozo

Och äta godis hela dagen.. och bli 200 kg tung...

• nennesjuttioåtta

Ja!! Sumo-brottningskarriär efter det! Men det kanske blir tvärtom, att man inte längre är lika socker-addicted när man står i det hela dagarna och kräks av marsipan?

• Zozo

Mjo, sa var det för mig iaf nâr jag jobbade i strandkiosk med pizza/hamburgerkök.. Godis lockade inte alls sa farligt längre och pizza etc var bara sadâr..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8