• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • MuffinsTönt
    maniha skrev 2008-04-18 13:04:41 följande:
    en skopa? Beror på... grävmaskiners skopor brukar variera i storlek
    Hahaha!!
    Grävmaskinskopa, undrar hur mkt vaniljkräm det blir då.
  • viktualia

Muffins - jag skulle också satsa på runt halvdecilitern.. alternativt byta till något annat recept.. www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=7418&tlfo=0

Nu är vi verkligen VILLAÄGARE!!! Tjohooooooooooooooooo!
    har rivit halva köket och jag fick ett utbrott och rev ut den äckliga plastmattan i sovrummet....

.... innan dess (efter besök på banken och överlåtelsemöte med säljaren och mäklaren) firade vi med finlunch på stadens lyxigaste lunchställe! tjohooooo igen!

och solen strålar och jag är så GLAD (och matt i armarna efter att ha kånkat en massa)

• viktualia

MASSA vuxenpoäng blir det!!!

Imorgon ska vi ha medhjälpare som bidrar till renoveringen.. själv kan jag knappt bärga mig innan jag stormar iväg och köper en varmkompost.. *fnissar*

Annars är det niktonsanering i form av taktvätt och målning som står på schemat imorgon...

• viktualia

springer förbi som hastigast!

min BT-tid krymper verkligen nu när renoveringen dragit igång! kommer sakna er!!

• Zozo

Hejhej allihopa nu är jag tillbaks!

Jag har haft helstressigt de senaste veckorna och det hela ulminerade med en resa och 18hs-arbetsdagar sön-torsd förra veckan; När jag hamnade pa Geneves flygplats 3h före utsatt avgangstid och sag att flyget var 3h försenat sa bara brast det! Suck, jag far nog ta det lugnare nu

Naja jag har planerat in en dryg veckas semester i början pa maj och nu ska det tas det lugnt även pa jobb! Men pieuh vilka veckor!

Grattis till huset Vickan! det är ju saaa kul att ha ngt eget och fa göra allt pa sitt sâtt!

Vink till Omsan som hoppade in hastigt och lustigt!

• anne på grönkulla

Kul att se dig Zozo! Vad jobbigt att behöva stressa så bara. Kan du ta det lgunare nu?

Här är det också fullt ös... en kollega är borta o jag gör mest hennes jobb, mitt eget vet jag inte när jag ska hinna med...

• anne på grönkulla

O jag glömde, jag shoppade loss på vin idag också (men får inte hem det förrän senare) - massa goa flaskor. Flera tusen spänn gick det loss på!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8