• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • anne på grönkulla

Haha, går han loss som händige hans nu när ni ska flytta till hus eller?

Tänkte på det förut ikväll, när flyttar ni eg?

• viktualia

Han ÄR händig och jopp han shoppar inför flytten....

Vi får tillträde nästa fredag, ska vara lediga då och joxa med banken och överlåtelse. Flyttar gör vi i maj nån gång...

• anne på grönkulla

Spännande!

Ja, jag flyr verkligheten genom att fönstershoppa kameraprylar... (behöver nya minneskort o kanske en adapter mellan kameran o ipoden har jag fått för mig).

• MuffinsTönt

Hej Vickan
    Guud, va spännande med flyttning till hus. Vi kom på att vi åkte bort från renoveringsplanerna. Haha!

Jag åkte på samma sätt som dig. Fullfart ner och sen stanna på planmark. Tills jag försökte lära mig svänga o stanna i backen. Resten är historia.

Anne
    Idag fick jag frågan av ortopedläkaren, va jag ska bli när jag blir stor. Haha! Va svarar man på det? Gammal?!? Samme man tyckte vi var ett nördarpar,kemist och programmerare.

• viktualia

Japp nördar är strålande! Jag faller BARA för datanördar.. ha ha ha... maken är inte nåt undantag.. fniss fniss

• MuffinsTönt

Japp, Jag är en tönt och han är en nörd. Vilket par!!

• anne på grönkulla

Vad shoppar ni mer till flytten då vickan? Gardiner? Eller får det vänta till efter renovering?

Jag ska försöka kolla på nya sovrumsgardiner på lördag... har en helt galen helg framför mig...

• Zozo

Mja jag är väl datanerd light och maken ultranerd han är ju faktiskt dataingenjör även om han i sitt arbete mest chefar över andra nerdar... Jag arbetar ju med datorn som verktyg och slar pa den sa fort jag kommer hem för Internet och/eller dataspel .. *fnisss*

Jaaa, vad ska JAg bli när jag blir stor? jag är sa himla korkad att jag bara vet vad jag INTE vill göra.. *fnys* (Det HÄR tex)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8