• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

näehä!

ingen har varit här idag...

tristigt!!

jaja!

jag saknar er på dagarna men min värld snurrar verkligen fort så det är tur att jag har BT-förbud!

• viktualia

näpp inget alls - försöker låta bli att oroa mig hela tiden.. inte lätt alls..... har djupa samtal med Gud i frågan.... urk för att hon inte svarar på mina sms (som jag inte vågar skicka tätare än var tredje dag ungefär)

• anne på grönkulla

precis vad jag sa till vår jätterara praktikant (en rufsig blond ung man som aldrig förut känt nån som varit gravid och som oroar sig sååååå han med) idag att "be du, du som har en gud, jag kommer inte på nåt bättre"...

• viktualia

tro är komplicerat även om det känns bra att kanalisera oron...

nu ska tok-PMSad Vickan sova....

kram till alla!

• Zozo

Vickan.. Jag läste det som att Gud inte svarade pa dina sms.. *fniss* Tekniken har ju gatt framat..

• viktualia

Zozo - fniss!

Kompisen HAR svarat på sms idag. Läget är lugnt, hon är hemma från sjukhuset, sjukskriven och strängt åthutad att vila. BF är egentligen efter midsommar... så nu är varje vecka en "bonus"

• anne på grönkulla

Medan min kollegas bebis föddes igår, alldeles på tok för tidigt. Men hon var "stabil" på sitt första dygn och vi håller tummarna så hårt vi kan för lilla tjejen.

• Zozo

Ojoj Anne. haller nagra tummar jag med!

• anne på grönkulla

Ja, det känns rätt läskigt. Men jag har hört så många solskenshistorier om pyttesmå bebisar som klarat sig bra, så jag vågar ha lite förtröstan. Sålänge hon är stabil så...

Min bästas som är född 69 vägde faktiskt ännu mindre, men kom ut något senare (v 28 tror jag) - o han är helt normal!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8