• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Flytta till Skane vet ja!

Ja vi gifte oss i början av juli 2006, sa de har varit tillsammans i tva ar i sommar och bott ihop i prncip lika länge. Han e 38 och hon 36, så de är ju inte direkt purunga..

• viktualia

Zozo - cooolt!!

Muffins - själv pendlar jag 7 mil eller 75 minuter enkel resa varje dag. Det funkar helt ok, även om det är klart att det sliter på en.

• anne på grönkulla

Framme "hemma" igen senig¨rkväll, lite sliten av resan och i klar cocooning-stämning, måste dock snart ta tag i att styra upp mitt liv!

• Zozo

Nja, här är det rivstart konstant just nu och kommer att vara det i tva veckor +1 vecka när jag ska med en grupp ner i Frankrike. SEDAN blir det lugnare.. är det tänkt iaf!

• viktualia

jag snorar, grubblar över hur svårt det kan vara att vara chef över virrpannor som mig och chattar om helgens lansering av material som jag varit med och skrivit...

• nennesjuttioåtta

muffinsen! Flytta till Umeå, där är det fint! Om du ändå "måste" flytta en bit bort, gör det rejält! Det behöver ju inte vara för alltid.

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-04-01 10:11:33 följande:
    muffinsen! Flytta till Umeå, där är det fint! Om du ändå "måste" flytta en bit bort, gör det rejält! Det behöver ju inte vara för alltid.
    Nja... jag förstår att det är fint där men SVINKALLT!!! Jag kan stå ut med värme men ABSOLUT inte kyla. *darrar*
  • nennesjuttioåtta

hellre -30 än +2 i skåne och regn. Man fryser mer när det är fuktigt!

• Zozo

Nânâ - man fryser betydligt mer vid -30!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8