• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Skicka HIT, Anne!
    Vi har bara en massa champagne i kylen här - och det har jag ju ingen nytta av!

• anne på grönkulla

*bombarderar Zozo med choklad*

Kollegan som är gravid ligger på sjukhus nu med på tok för tidigar värkar, de fick stopp på det men hon får nog ligga där hon ligger stackarn.

• Zozo

*moffar nöjt pa chokladen och hivar ivâg en flaska i riktning mot Anne*

Usch för kollegan. Min syster fick ligga i flera manader vid bada sina graviditeter - sa kan det ga när man inte klarar att dra ner pa tempot. Gissa om jag fatt stränga order om att ta det lugnt pa jobb?!

• anne på grönkulla

*klunkar i mig champagnen*

Här sitter jag o väntar på en bekant som ska passera men flyget är försenat, får tjuvstarta om det ska bli nån drink ikväll.

• Zozo

Jag försöker jobba pa tre projekt sammtidigt men kommer just ingenvart! Bläh!

• anne på grönkulla

Ja, det var läskigt när det hände häromdan. Just nuu kan vi nog bara hålla tummarna, ska ringa henne senare igen tänkte jag. Men nog inte ikväll, hellre imorrn på dan.

• viktualia

Anne - min kompis hamnade ju på sjukan av samma skäl i påskas. nu har jag inte hört nåt sen förra veckan, men hon kan ju inte höra av sig hela tiden heller... onekligen blir jag orolig i alla fall.. om ungen är kvar i magen idag så går hon in i v 28 idag...

• viktualia

Jag har förresten var duktig och lämnat in mina ringar för förminskning... på Guldfynd sa de att det skulle ta till den 18/4 innan jag skulle få tillbaka dem... SHIT vad tröga nissar!
    Gick till en av jobbstadens juvelerare och kommer att få hämta ringarna på fredag 4/4.... "viss" skillnad...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8