• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • anne på grönkulla

Jo, samma här, har datorn som verktyg o leksak o kommunikationscentral...

Men med nörd täntke jag på annat också - alla är vi insnöade på nåt.

Ja, växa-upp-ångest o "är det så här det ska vara" känner jag starkt just nu...

• Pela Pela

God morgon tjejer!

Kul att se att alla lever och mår bra även om vissa (Muffins)gjorde god försök i en skidbacke att inte må bra på ett tag men det verkar ju ordna sig....
    Skidor är inte min grej...eller rättare liften är inte min grej

Kul att se att det blev en åttonde tråd också. Jag är inte inne så mkt men jag måste ibland gå in och kolla av vad som händer med er alla!

Sköt om er! Nu kallar jobbet!

KRam

• MuffinsTönt

Hej Pela!
    Kul att du tittar in här. Kram och sköt om dig.

• viktualia

Pela - skoj att se dig här! Det där med liften kom jag över så småningom.. var rätt skraj förut men nu går det bra!

Själv sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska tycka... maken har dragit till sina päron över helgen men eftersom jag är toksnorig stannar jag hemma... har laddat med en halvflaska vin och en packe pocketböcker... hm....

• MuffinsTönt

Vickan
    Åh,nu gör du mig sugen på vin. Men jag ska försöka avstå. Är redan instabil i bena,med lite vin kan det bli för spännande.

Förresten, en lat allmänbildningsfråga: Va e skillnad på passerad tomater o krossade tomater?

• viktualia

Muffins- Passerade tomater är en flytande rinnande tomatmassa. Krossade tomater innehåller lite tomatbitar till skillnad från passerade tomater där man inte ser några bitar alls.

• MuffinsTönt

Tack Vickan. Jag misstänkte det, men det är så mkt smidigare att fråga matgurun här än att öppna förpackningen. Haha!!

• viktualia

fniss fniss... det bästa är att jag är allergisk mot tomat och aldrig äter sånt.. ha ha ha

• MuffinsTönt

Haha! HUUUR kan du veta sånt?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8