• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

pling och plong

är skittrött efter att ha varit i Ua på seminarium och minglat med folk!

hörs en annan dag!

• viktualia

jaaa och tystnaden är tråkig.. hm.... men så illa är det... att jag fortsätter att ha totalt dumsurfningsförbud på arbetstid...
    ...i min värld är det som vanligt lagom mycket i luften (lagom olika tidsperpektiv):

- kommer troligen gå på TRE bröllop i år
    - maken och jag får nycklarna till VÅRT hus på fredag
    - jag har shoppat två snygga toppar idag!
    - jag efterlyser härmed SNYGGA och samtidigt FOTRÄTA dojjor i större utbud

• anne på grönkulla

Ja, jag skriver ju inte själv på dagarna. Men chefen tycker att jag kan jobba o producera mer, när jag nu ska lyckas med det? Suck.

• anne på grönkulla

Spännande med huset! Börjar ni renovera bums?

Skor, hmm, den är klurig. Vad har du för nummer? Ecco har faktiskt haft en del snygga sandaler, men de sista 2 åren har de legat av sig tycker jag... Annars kör jag gärna stövlar o pumps från palmroth, men det är dyyyyrt - outlet o rea är bra!

• viktualia

Jag har stl 41 och breda fötter dessutom! Ecco hade bara tråkskor och jag VILL så gärna ha nåt poppigare..

Vi börjar renovera på lördag - och får hjälp av makens halvknasiga kollegor.... blir nog skoj!

• anne på grönkulla

Ja, de sista typ 2 åren har jag varit besviken på dem, innan dess spottade de upp sig några säsonger. Jag har som du, 40 o breda fötter, så det är inte lätt. Utanför Sverige är det TVÄRKÖRT!

Olala! Jag minns i början när maken o jag blev ihop skulle vi hjälpa hans brorsa med familj att flytta. Killarna skulle riva köket i det nya huset.... hmmm...

• nennesjuttioåtta

hejsan svejsan!
    Här var det inte många vakna, JOBBAR NI ELLE?!?!

Häftigt att äntligen få flytta in, Vickan! Lycka till i helgen!!!

• viktualia

jopp jag har jobbat och varit SÅÅÅ flitig idag!

Och just fått fnissa... en av mina kompisar har gett sin son namnet "Erland"... jag går ååååååååååååt *hihihihi*

Nu ska jag på after work!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8