• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

anne på grönkulla skrev 2008-04-23 17:26:29 följande:

Akta er för hålslagen, förresten, en kille på jobbet lyckades klämma sig rejält i en igår!
    hm... anar att han klämnde nåt finger.. men med tanke på vad som diskuterats nyss här i tråden kan man ju inte veta.. ha ha ha ha

Nenne - *fnissar* helt rätt!

Ikväll - har jag målat både tak och väggar... det går framåt!! tjohooo!
  • Zozo

Hmmm Vickan... ja min ingifte morbror lyckades borra sig i... ja, inte var det tummen!!

• viktualia

fniss fniss

ikväll har jag BARA dragit upp spik ur ett trägolv... såååååååååå trist!!!

ska till Sthlm över dagen imorgon.. skoj skoj!

• Zozo

Fredaaaaaag! Pitt med massor av sprrrrriiiit pa er!

• Pela Pela

Tihi, sådär ja, nu börjar man känna igen den här tråden igen

Fast borra sig i...inte tummen måste jag säga är imponerande. Men så går det med utstickande delar...

Ha en underbar helg tjejer och tack för att jag fick skratta lite..

Kram

• nennesjuttioåtta

oj, borra sig på Stanleythe powerdrill?!?! Det är som att spika sig i hammaren!

BALLEFJONG-FREDAG! Tjohooooooo!!! Äntligen!!! Funderar på om vi ska åka en sväng till Sälen sista helgen det är öppet, det ska visst vara grymt däruppe nu! 2 m snö i backen på fjället. *swisch*

Ja, förresten, vet inte om jag sagt det här men jag blev ju uppsagd i måndags så idag har jag skickat en jobbansökan till dina hemtrakter, Vickan! Håll tummarna!

Sen var jag även på husvisning idag på lunchen *V I P* och JAG VILL OCKSÅ HA!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8