tjenis tjejer!
jag önskar att jag hade mer tid att hänga här men hur konstigt det än låter så har man MER tid när mn heltidsarbetar än när man e mammaledig - iaf om man heter Oms
idag är jag o Mathilda bara hemma - såååå skönt! vi är alltid iväg ngnstans eller har främmande men igår var lilltjejen inte helt bra så jag vill vara hemma o observera henne, misstänker dock att det bara e tänder på gång men man kan aldrig vara säker!
allt e bara bra m oss, liltjejen är 4½ mån nu och äter både gröt o puréer o kräks mkt mindre numera - så skönt! vi har kunnat dra ned på medicinen och dessutom kan jag få lite gjort här hemma nu när hon kan sitta el ligga o roa sig själv ett tag.
nätterna har varit fantastiska sen hon blev 4 mån, nu sover hon 9-11 timmar i sträck vilket e såå skönt!
just nu ligger hon o sover i vagnen på balkongen så jag ska passa på o skriva lite på nätet - det e det enda som e riktigt lågprioriterat nu för tiden, sitta själv vid datorn känns inte livsviktigt när man har en liten att roa, en lgh som behövers städas, vänner att umgås med, stor dotter att ha hand om och en man att pussa på
nu ska jag vidare i trådarna...
ha en bra dag allihopa! jag tänker på er alla då o då - e det ngn trådträff pg så hör av er - då e jag på!