• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • anne på grönkulla

Stackare! Själv jobbar jag ju inte på fredagar, o just nu funderar jag på vad jag ska hitta på. Ska träna på eftermiddan tror jag.

Hur är det emd dig då Zozo? Hur mår magen?

• Zozo

Jotack här mas det välan bra - i synnerhet med tanke pa att vi aker pa en veckas semester imorgon. Nu fick jag tag pa hotell i sista minuten sa vi betalar en halv förmögenhet för det.. men vad sjutton, NAT far man väl unna sig nar man jobbar som galningar!

Jag har bara fatt tjafs med hôgt blodtryck (som jag far ta medicin fôr) och ett förhöjt sockervärde pga graviditeten.. Det är ju inget jag känner av men lite läbbigt när kroppen springer ivâg och hittar pa hyss sadär i smyg...

kom just pa att jag intehar ngn baddräkt som passar längre.. Undrar om man kan hitta det pa lunchrasten.. Later snalt..

• anne på grönkulla

Hmm, läskigt när det dyker upp såna grejer som inte märks, men går att mäta...

Baddräkt, hur funkar det med mage? Bikini?

• Zozo

Mja det far ju va en speciell sort.. även för bikini inbillar jag mig.. Svart att hitta en som bade passar nu och senare i sommar kanske?

• Zozo

Ah vi aker bara till Barcelona - kanske inte badväder pa stranden just men hotellet har pool och jag tänkte att det kunde vara skönt att slappa där

• anne på grönkulla

Nice! Där har jag aldrig varit, även om vi pratat om det och många gillar det tokmycket. Men jag är dåligt berest i Europa...

• Zozo

Mmm det blev för komplicerat med graviditet och makens axelskada att aka längre och soligare sa vi hade ju pratat om Barcelona länge utan att komma iväg..

• Zozo

Mja sadär. Han ska ju in och opereras igen (de ska plocka bort den lilla plattan och skruvarna som hallit nyckelbenet pa plats) sa vi far väl se hur det blir efter det helt enkelt. Nu är det ju inte lönt med sjukgymnastik eftersom det ska brytas upp igen sas.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8