• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

Det gäller att inte vara rädd om lacken

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-05-09 16:27:56 följande:
    Det gäller att inte vara rädd om lacken
    Påminner mig om en ny tvserie. Dirty Sexy Money heter den. Handlar om rik familj med många intriger. Bla yngste sonen skulle få se "det verkliga livet" o fick börja som parkeringsvakt i ett av familjens många företag. Det kom en snygg tjej med snygg bil. Han skulle då parkera den samtidigt som han pratade i telefon. Rätt som det var körde han rätt in i betongväggen. Det var ingen liten skada. Oj,va gör jag nu? frågade han. Du blir ju inte avskedad iaf, sa hans kollega.
    Då fick han en ide och körde väg bilen. Den snygge tjejen fick vänta länge innan han kom tillbaka med bilen. "Jag kände för att tvätta den" var hans ursäkt. Tjejen var sur men sa inget speciellt. Hans kollega frågade hur han kunde laga en bil på en timme. "Tja, jag köpte en ny bil o bytte plåtarna"

Tjejer,nu vet ni vad ni ska göra ifall ni krockar med bilen.
  • viktualia

Vi har GRILLAT hihihi!

Maken fick en grill i födelsedagspresent och efter att vi hade kämpat hårt med monteringen blev maten riktigt god!

Nu är det dock sovdags hemma i lägenheten.

*vinkar*

• viktualia

Jaha.. ännu en renoveringshelg har passerat.. vi har fått en hel del gjort, några delar av huset har närmat sig färdigt. Rätt mycket byggshopping blev det igår - men tyvärr inget golv till sovrummet än.. hm.. 9 dagar återstår till flytten...

jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött!

bara så ni vet!

• nennesjuttioåtta

Vickan
    med den här takten låter det som att ni har hunnit fixa hela huset innan ni ens flyttat in?!?!?! Shit pommes frites! Unna er en paus sen så att ni inte går in i ... VÄGGEN!

• nennesjuttioåtta

ikväll eller imorgon kväll är det budgivning! Håll tummarna för att det finns en anledning att bunkra banankartonger i veckan!!

• anne på grönkulla

hahaha!

Jag har sagt det förut och jag upprepar: FLYTTFIRMA rules!

Men har maken många starka kompisar kan det funka ändå, särskilt om ni bjuder på grillat o öl sen! Mamma räddade oss sist med att packa upp köket medan makens polare bar boklådor...

Här har jag haft en jättedust med chefen idag, tralalala

• nennesjuttioåtta

ja, flyttfirma är nog det vi ska använda nästa gång det blir en flytt. Har bjudit på pizza och känt mig skyldig när vänner har fått kånka soffor och tunga boklådor...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8