• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

hur ofta träffas ni? Bor han här?

• nennesjuttioåtta

nej, vin smakar bäst ihop med någon annan (än en själv)

• anne på grönkulla

Vi sågs en månad i vintras o sen 2 veckor i mars. Nu blir det 4 veckor i juni också och lika mycket i augusti, vad vi har planerat.

• nennesjuttioåtta

oj, tufft! Been there... Men som mest 50 mil. Nu kommer han ju iaf hem varje torsdagkväll och åker måndag morgon, så det är inte så farligt.

• nennesjuttioåtta

ja, det är ju fantastiskt att det finns! Jag hävdar att det är otroligt nyttigt att leva på distans ett tag. Hur länge har du tänkt vara borta?

• anne på grönkulla

Ja, hittills har vi överlevt, stärkta i oss tror jag. Vi har ju hållit på i 3 1/2 år typ. Ett par år till blir det, men sen får det nog vara nog. Men det beror lite på vad som händer, lite mental beredskap för att flytta hem fortare har jag väl hela tiden och kan maken komma hit mer så vore det ju ett alternativ också.

• viktualia

Åååå får jag vara med?!?! På fredagspartajet alltså!

Anne - gissade rätt på krånglet med abonnemang och liknande. Urkans och NEJ det duger inte med att säga att jag är gift med prinsen - ibland måste det vara just prinsen som ringer div ställen.

Här regnar det, Telias mobilnät har tokkrånglat (vilket har krånglat till div annat för mig) och jag vill bara strejka...

...istället ska jag måla tak, packa flyttkartonger och HA mig..

..alltså: ett glas vin hade inte suttit fel och varför inte en flyttfirma också - nån som vill skicka hit ett sånt gäng?!?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8