• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Hej allihopa!

här jobbas det, men jag hoppar in o smygläser da och da..

• MuffinsTönt

Hej Oms! Kul att du tittade in. Tack för omtanken,jag ska ta det lungt me knät. Tar hiss nu för tiden istället för att gå i trappan, även om det gäller en våning. Undviker långa promenader och backe,då gäller det buss. Nu när knäskyddet är borta gäller det "intensiv" träning.

Btw - Det är mors dag på sön. Ska ge nåt present, ni som brukar? Iofs så brukar grabben fixa presenten själv till hans mamma, men undrar inte om jag kan/ska bidra med ngt...

• nennesjuttioåtta

cupcakegeek!
    Vad skönt att få av knäskyddet! Träna på nu så att du inte skadar dig igen!!!! *viftar med pekpingret*

• MuffinsTönt

nenne
    Va gullig du e. Joo,jag ska kämpa! förresten så håller jag tummarna för dig. Råkade snubbla in i granntråden. Läste lite o fattade att tummarna behövdes. Hoppas det inte är försent bara.

• nennesjuttioåtta

nej då, tummarna behövs, så länge de inte hjälper dig hålla balansen.
    Lovar att meddela här också om det blir något kul att berätta.

• nennesjuttioåtta

nej då, tummarna behövs, så länge de inte hjälper dig hålla balansen.
    Lovar att meddela här också om det blir något kul att berätta.

• anne på grönkulla

Ja, knän ska man vara rädd om! Själv försöker jag få ordning på en trött o svag rygg, förra veckan var jag tom på PT:n på gymmet så jag fick lära mig lite roddteknik. Men denna veckan har jag inte tagit mig dit...

Just nu bakar jag sockerkaka med äpplen o kanel, det är min bulle på jobbet imorrn!

• MuffinsTönt

Åh, va gott det låter Anne! *mums* Själv funderar jag på vad jag ska baka på mors dag. Det är sååå gott med söta saker men fy så farliga.

Nenne *stretchar ut tummarna*
    Ingen fara bruden, ska hålla så det knakar!

• viktualia

tjoho!!

Omsan - skoj att höra av dig här!! och det är klart att du är välkommen om du ids ta dig ut i bushen!!!!

Flytten är fixad men vi surfar på telefonmodem... *fniss*

Jag ska som sagt till Sthlm imorgon men har inte många minuter över - trist nog.. men tågtidtabellen är konstruerad efter "överdagenresor"!

*kram till alla*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8