• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • anne på grönkulla

Hej sister! Näej, jag hittade ingen tv-kanal där jag kunde följa spektaklet tyvärr. Förstod nu att sverige var chanslöst, tyvärr inte överraskande, måste jag väl säga.

• Sister of the Night

Hej Anne!

Neeej, vi var inget vidare i år, tyvärr! Egentligen var det inte riktigt min grej det där med Eurovision, men de har ju börjat smyga in en del festliga och rent av bra inslag numera, så jag sniffar en nytändning inför det gamla -förr så urlakade- fenomenet.

• viktualia

nämääääeeeen tjeeeeeeeeeeeena Sis!!!!

Jag har så dålig uppkoppling i villan (telefonmodem) så antalet besök här blir lite korta och glest förekommande....

Jag såg schlagern (efter att svärmor skickat en digitalbox som de inte använde med ILFART hit)... det är jobbigt att bo i villa *fnissar*

Idag har vi flyttstädat - HAAAAAAAAAATA!!!! Nu är det färdigt i alla fall. Och imorgon drar jag på tjänsteresa till Ume, återvänder på onsdag kväll!

*kram till er alla*

• viktualia

Glömde viktig info *fniss*

två saker har pajat i flytten: Dammsugare och strykbrädan = OPRAKTISKT!!!

• viktualia

Strykbrädan - ingen aning men själv ställningen (i metall!!!! ) har pajat så den kan inte så själv....

Dammsugarn - maken har sugit upp en massa renoveringsdam/sågspån och det gillade inte den gamla maskinen.... VÄLDIGT förutsägbart men rätt tröttsamt... håhåjaja... Flyttstäda utan dammsugare sög... hihihi

Förresten - jag svävar verkligen på MOLN över att ha flyttat till hus!!!! Det är så himla mysigt med trädgård och allt!!! åååå

Även om jag just nu är superless på flyttkartonger, täckpapp på golvet och telefonmodem till datorn.. men men.. allt löser sig framöver och köket är numera liiiite mer funktionsdugligt om än inte färdigt.

• nennesjuttioåtta

HEJ PÅ DIG SIS!!!!! *vinkar vilt*

ÅÅåh vickan jag vill OXÅ bo i hus!!! *avundsjuk* Men mina balkonger är rätt mysiga också (klen tröst).

• Zozo

Joinar Nennes "vill ocksa".... *vink till sys*

• MuffinsTönt

hello girls!

Flytta till hus? Hmm... nä jag nöjer mig med samma lägenhet som grabben. Åh, jag är så klyven när det gäller det. Jag har tydligen sagt att jag ska flytta in till sommaren (när sjutton sa jag det?!?!) sen så ändrade jag mig o sa när jag har fått jobb. Jag tänkte väl att jag skulle få ett jobb till sommaren. Jag kan tänka mig annat ströjobb så länge, trodde det inte va sååå svårt!

Va händer nu?!?! Joo, jag har inte lyckats hitta ngt jobb o någon börjar bli otålig. Anledningen till att jag inte vill flytta nu är ekonomiska skäl. Jag kommer ju leva på honom o det ltåer inte alls bra. även bara för nån månad o det funkar ekonomiskt. nu vet jag inte om jag ska sätta ett datum, typ efter sommaren, då ska jag flytta oavsett jag har fått jobb eller inte. Hoppas verkligen jag får ngt nu snart annars vet jag inte hur sommarn blir.

Förresten, hur går det för dig Nenne? Ngt jobb på G? *hoppas*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8