• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Telemarkgrrl

Ni då, anne? Ska ni "bara" njuta av att vara tillsammans här hemma i Stockholm? (Det är ju inte helt fel det heller, särskilt inte om det är sånt väder som vi har nu!)

• anne på grönkulla

Nice! När åker ni då? Var det du som skulle åka tåg dit eller? Mamma o syrran ska åka tåg till Italien i sommar - jag är lite avis faktiskt. Men jag är såå dålig på resor i Europa tyvärr.

• Telemarkgrrl

Vi åker i mitten på juli, så fort semestern börjar. Ja, det är jag som ska åka tåg ner. Det är så mysigt! Och miljövänligt.

Ska ni till den delen av världen som ni var i senast? Jag hörde ett sånt spännande radioprogram om den delen i helgen! (Inte så lätt att göra sig förstådd här men ändå vara hemlig på samma gång. )

• nennesjuttioåtta

hej hej i värmen! Jag älskar att vara arbetslös på sommaren! MOOAHAHAHAH!! OK, det har bara varit i två dagar, men ändå. Idag pratade jag med en potentiell arbetsgivare så jag ska försöka träffa honom före semestrarna. Mitt gamla jobb sa dessutom dagen jag gick att IFALL att läget såg bättre ut i höst så ville de ha mig tillbaka. Så det här löser sig nog. Som alltid.

Muffins
    hoppas, hoppas att du hittar något snart! Så att du kan njuta som sambo utan att känna dåligt samvete.

• Telemarkgrrl

Klart att det löser sig, nenne! Du är ju bäst!

• nennesjuttioåtta

hahah lugna er med tummarna, först koncentrerar jag mig på fotbolls-EM och sommar-OS.

• Telemarkgrrl

Lagom till 1 september är det kanske dags att hålla tummarna?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8