• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Ah vill HA gott vin...

Fick förresten just reda pa att det är en flicka! Da löste sig namnfragan plötsligt

• MuffinsTönt

Grattis! Kul (o praktiskt?) att få veta nu så kan man planera bättre. Min kompis som skall föda nu runt augusti ska oxå få en flicka. Vet inte om dem har bestämt nåt namn.

• viktualia

tjohoooooooooooo evryhoopppa!!!

Vickan is BACK!!!! Bredbandet funkar i villan nu och jag är så glad så jag hoppar. Maken och jag är lika störda båda två, istället för att fixa köket eller nåt annat nyttigt sitter båda och toksurfar vid varsin dator - PRECIS som VANLIGT!!! ha ha ha!

Zozo - spännande med den antågande dottern

Anne - jobbförvirring är just förvirring

• anne på grönkulla

Haha, det låter som här - men vi gör mycket annat OCKSÅ nu när maken är här! Imorrn ska vi gå upp i gryningen o åka båt med kollegan, sola o bada - supernajs!

Ja, men förvirrad är jag väl jämt? Kanske något mer än vanligt dock, på denna punkt...

• viktualia

Tjoho!

Jag har just testat potatisgratäng i halvfabrikat - fryst på påse. Smakade URK måste jag säga... aaaaaa jag vill ha en fungerande spis och ett vanligt kök NUUUU!

Annars - dricker jag gott rött vin efter en dag med hårt jobb. Njutningen har bestått i att frukost, lunch, eftermiddagsfika och middag har intagits i TRÄDGÅRDEN!!!!! VÅRAN trädgård!!! tjohooooooooooo!

• MuffinsTönt

heej!
    Guud, vilket väder!

asså, jag har fått höra en lite udda "nyhet". Vi(familjen) har en vän som är synsk. Hon kan se saker om framtid o så. Nu har hon berättat att inom en snar framtid kommer det hända ngt med en av våra närmaste. Jag vet inte vad jag ska tro... Logiken säger att det är osannorligt att det kan hända om man tittar på hur personen är nu,men man vet aldrig hur det är med framitden o så. Samtidigt så säger en annan del av mig(som tror på ockulta saker) att hon kan ha rätt. Det har hänt olika saker genom åren som gör att vi har anledning att henne på allvar. På ett sätt är jag orolig/ledsen OM det stämmer men samtidigt så tror jag på att det kan vara en slags lösning på det hela.

summan av det hela: Jag känner en sån dålig samvete när jag tänker (vill?) att det händer. Jag vet inte hur jag ska bearbeta denna information.

• MuffinsTönt

Telis
    Lite skoj att läsa dina tankar o upplevelse om aktupunktur. Självklart har jag också testat på det. Ibland gör det ont,beroende på personen som sätter i nålen.

Håller med dig om örtmedicinen. BLÄÄÄ! Jag är ju uppvuxen med det o vet hur det luktar(när andra drack). Jag lyckades dricka till sista dan. 2 ggr a la 7 dagar. Men kan ändå inte dricka det själv. Jag vill bara spy när jag gick in i köket o kände lukten. Haha!

Jag vet att vissa sjukgymnaster har aktupunktur o då ingår det i högkostadsskyddet. Men hur duktig dem är på det vet jag däremot inte.

Det var om mig. Tjingeling!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8