• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • MuffinsTönt

tjeeena!
    Men va f*?!?! Har ni festat utan mig?
    Men nu är jag hääär. kan nån skicka hit en flaska? Äsch, jag tar från "det hemliga förrådet". *klunk klunk klunk* Ahh, nu känns det bättre!

Oops, får spara till imorrn. vi ska ha piknick i botaniska. Allt är i blom och det ska va soligt. *myyyssss* Jag kommer va såååå snyyggg utan den jäkla knäskyddet.

*schkål*

• MuffinsTönt

Förresten, en kompis har sagt att han ska ta med lite rabarber(färska, egna i trädgården) till mig nästa vecka. Har ni några tips på ngt gott med rabarber? Jag har tänkt mig rabarberpaj men det finns ju hur mkt gott som helst.

• viktualia

tjooo och tjiiim!

ni anar inte vad mycket konstiga moment det är när man ska montera kök.... *skakar på huvudet*

jag tog paus och grillade korv en stund istället. sånt klarar jag. hihi

• Zozo

Rabarberkräm gjorde mamma jättegod förr, Muffins.

Vickan - been there, done that, och det i vingt och skevt franskt gammalt hus

• anne på grönkulla

Rabarber - mums! Kräm är god. Paj (bara skurna rabarber o liite socker i en ugnsform, smuldeg ovanpå, vaniljsås till) är ju supergott.

• Sister of the Night

Inga Schlagertrådfar i år, märker jag! Förrförra året var det ju bra drag på BT men i år verkar de blivande brudarna pyssla med något annat än at glo på Schlager.

Jag kan i alla fall nämna -om ni till äventyrs är lika tantiga som jag och faktiskt följer sändningen- att jag röstat på Finland och Azerbajdzjan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8