• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

jopp! spännande.... hm.. utmattande kanske...

mest nyfiken just nu är jag på hur jag kommer att må när jag vaknar på onsdag morgon och ska storma till jobbet.. *ehum*
    och på torsdag när jag ska till Sthlm i jobbet.. hm.. ska på möte på ett departement minsann.. ujuj.. lilla jag.. ha ha ha!

• viktualia

Anne - själv ska jag mest hålla tummarna för att glappkäftade Vickan INTE öppnar munnen... åtminstone inte FÖR många gånger och säger NÅGOT som helst pinsamt... risken är överhängande... *suckar*

• MuffinsTönt

Hohoho...! Här var dt mycket folk. Motivation och energi är samma sak - borta,nada! MEN Det finns en bra grej. Imorrn har det gått exakt 6 veckor sen jag fick knäskyddet. Vilket betyder att from imorrn behöver jag inte den längre. Wohoho! Undrar hur det ska gå?

• viktualia

Muffins - hoppas tillvaron reder upp sig!

Själv är jag mitt i flytten men snodde åt mig lite datatid... det är ju såååååååååå tråkigt att packa flyttkartonger.. urkans!!!

*kram till alla*

• MuffinsTönt

Lycka till med flytten. Gud va najs med flytt till hus! Får kommar förbi er när jag ska upp upp upp.

• anne på grönkulla

Stackars muffins. Jag förstår hur det känns, men hur man ska hitta styrka att bryta den känslan vet jag inte...

Hejja vickan!

• Oms

hej... minns ni mig...

nä men seriöst, de få gånger jag är på nätet blir det oftast barnrelaterat - jag kommer ngnstans i 4 hand eller så...

Vickan! vad härligt att du äntligen har fått ditt hus - vilket superår det har varit för dig de senaste 12 månaderna! jag är jätteglad för din skull! jag har fått mailet och vet du, om jag inte har så mkt för mig i sommar så kanske jag tar ett tåg o åker upp ngn dag! ska du till sthlm på torsdag? jag kommer att springa på stan m min mamma o Mathilda så om du har ngn tid över hör av dig!

Muffins - skönt att knät är bättre ,men ta det lugnt i fortsättningen oxå - knän ska man vara försiktig med!

Anne - hoppas allt e bra hos dig? kommer du hem ngt i sommar?

hur e det m alla andra, Sis, matskedsgumman, Pela etc??

nu måste jag susa vidare...

kramar till er alla!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8