• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

ja exakt. Men vi har fallit på målsnöret för andra gången i rad nu. Inte så kul. Men samtidigt så är det inget som säger att OM vi hade höjt med 50 000 till så hade de andra lagt sig. Man vet ju inte deras gräns.

• anne på grönkulla

Nej verkligen inget roligt. Men tyvärr så vet man ju inte hur man skulle lagt upp det istället. Själva har vi aldrig höjt bud med mer än 10 000.

• nennesjuttioåtta

nej, jag höjde med 5000 varje gång och trodde att jag skulle trötta ut henne. Men det gick inte för hon kontrade med samma strategi. Tror inte på att tokhöja för då blir man ju nojjig också ifall att man kunde kommit undan billigare ifall man blev högst.

• viktualia

Nenne - HIMLA trist med huset!!! Själv är jag fortfarande chockad över att vi fick vårt UTAN budgivning - något som är OVANLIGT även här på vischan.

Själv landade jag just här hemma. Ska bara äta och sen cykla till huset och renovera vidare. Är bara SÅ trött och MÅSTE verkligen se till att gå och lägga mig tidigt ikväll! Kommer bli odräglig annars!

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Jag har kommit hem från Stockholm. Var där med skolan på konferens. Olika skolor o forskningsställen presenterar sina nya forskningsresultat. Min handledare pratade bla om de föreningar som jag gjorde under mitt ex-jobb. Så mitt namn var också med på presentationen. Shit, vilken chock!!
    Nä, nu ska jag sova!

• Zozo

Morning girlsen!

Alltsa jag ska skaffa klippkort pa sjukhuset! Idag var jag där för blodprov, pa mandag är det nat infotjohejsan och tisdag gyn. Veckan dârefter ska jag pa UL... Kunde de inte pricka in NAGRA av dem pa samma dag liksom...?

• viktualia

AAAAAAAAAAAAA jag måste får vråla lite!

jag blir GALEN på alla instanser i världen där man bara kan ha ETT namn/personnummer registrerat. Jag fattar att det skulle bli rörigt i deras värld, men det blir för F-N rörigt i VÅR värld pga detta.

Alla erbjudanden som har att göra med husköpet kommer i makens namn eftersom vi inte har samma efternamn och hans initialer är före mina i alfabetet. Men BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad bökigt div frågor om tv-abonnemang, elavtal och annat skit blir. URK!

Dags att cykla genom regnet, över till huset och måla tak. Vad jag skulle vilja göra?
    Svar: Lägga mig i sängen och vakna när flytten var över..

• anne på grönkulla

Jo, vi har oxå haft sånt krångel ibland, särskilt när man ska göra autogiron o räkningskontot står i maken namn men abonnemanget i mitt - kortslutning i systemet...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8