• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • MuffinsTönt

Skönt att höra Vickan! Hoppas flytten flyter på bra.
    Idag fick jag höra att vi ska fixa en mors dag-middag. Hrm.. är inte det hans brors tur nu? Vi gjorde ju förra året... Jaja, jag som var inställd på att få middan serverad. Haha! Vanligtvis skulle jag tycka det är superroligt att fixa sånt men just nu vill jag bara spy. Han har ju inte krävt att jag ska göra ngt speciellt. Men jag kan ju inte bara sitta med armarna i kors. Äsch,han har ju lyckats fixa sina middagar själv innan vi träffades. Jag kan googla efter recept iaf.

En snabb fråga.. har ni förslag på ngt enkelt och gott till glass som efterrätt? jag tänker på fruktsallad men det är för "typiskt". Vill ha ngt mer "speciell".

• Telemarkgrrl

Muffins, Amarettogratinerad fruktsallad.

• nennesjuttioåtta

Gino
    Varm hjortronsylt
    åÅÅH jag kan ett kolasåsrecept som stelnar på glassen! Helt galet gott!!!

• nennesjuttioåtta

Härligt Vickan! Hoppas allt gick bra!

• MuffinsTönt

tack för tips tjejer! Amarettogratinerad fruktsakkad låter gott. Passar en tiramishu-galen typ som mig.

Nenne
    jag håller fortfarande tummarna för dig. Nu jävlar ska det gåå!!! Kolsåsen låter också intressant. Kan skriva receptet här? :-S

• viktualia

Allt gick bara bra och jag lyckades hålla mig på mattan i precis lagom dos!

Lyckades dessutom shoppa lite kläder i vild panik - en tröja på Zara och en blus på Åhléns! Najs!

Nu är jag hemma i villan och ska snart sätta i mig sushi... ska "bara" först... (dvs surfa på telefonmodem...)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8