• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Telemarkgrrl

Hej anne! Är du redan "hemma" igen eller är du fortfarande på semester?!

• anne på grönkulla

Nu är jag "hemma" sen några timmar men jag är ledig veckan ut. Nu ska vi gå o sola!

Men vi har haft det toppen - bilder börjar väl komma på bloggen senare idag - det har vart väldigt si o så med nättillgång på resan.

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Har försökt skriva under helgen men det var ngt fel på BT.

Ville bara säga kraaam till Vickan.

Snart e det dags för första midsommarfirandet med MrG&Co (dvs hans släkt) på landet. Har lyckats missa det flera ggr i rad nu.

Försöker just nu övertyga honom att vi ska stanna kvar där över helgen medan resten åker tillbaka till Gbg. Jag tycker det är jättebra ide för då e vi ensamma o kan slappa. Eller vara aktiv a la Nenne. Fast det är la klart, måste kolla upp om det finns några buskar eller en gammal träkoja. Annars blir det gratis show för grannarna. Nänä,inget är gratis här!

• viktualia

Anne - välkommen "hem"!!! Kommer du till inrikeslandet nåt i sommar? När? Vore skoj att ses!!

Tack för alla kramar. Medans frustrationen över att internetkompisen är död poppar upp och ner i min tankevärld, börjar det bli dags att ladda för midsommar som sagt.

Jag firar enligt alla konstens regler (nästan). Vi är ett "midsommargäng" som firar tillsammans sen sisådär 10 år tillbaka..
    Smörgåstårta till lunch, titt på folk som dansar kring stången, lite kubb och liknande och sen grillat på kvällen med jordgubbar som final. Skärgård och svensk sommar och jag blir snäll i hela själen bara vid tanken!

• anne på grönkulla

Midsommar? Näe, inte i min värld. Jag har maken på besök fram tills dess, sen börjar jag jobba igen o fira midsommar finns inte på programmet. Funderar vidare på jobbet... o vad jag ska bli när jag blir stor.

Japp, kommer till Sverige i augusti, exakta datum bör klarna inom nån vecka! Men förmodligen närmare hela månaden är jag i Stockholm.

• Telemarkgrrl

Jaa, en liten träff i Stockholm i augusti vore ju kul! Vickan, är du möjligen i krokarna då någon gång?

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Min kompis berättade nyss att hennes pappa gick bort i fredags. Han har varit sjuk sen förra våren, så det var väntat. Men inte så snart... Usch! Det som gör mig mest ledsen är att han hann aldrig fick chansen se sin dotterdotter födas.

• viktualia

Muffins - himla tungt!!!

Telestubben och Anne - jag är i Sthlm runt 16/8. Ska på släktträff den 16:e ute på en mälarö, men jag skulle kunna stanna till söndagen alt ses på lördagskvällen - kan ni då?

Nu är det sovdags! Kram på er!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8