• prinsessan77

Han har varit otrogen

Jag och min sambo hade planerat att gifta oss allt är i stort sett klart,inbjudningskorten är iväg skickade och jag var så lycklig men igår fick jag veta att han varit otrogen för bara någon dag sedan. jag är så ledsen och jag tror inte att jag kan förlåta honom. Vad gör man i sådana lägen? Säger som det är för dem inbjudna eller hittar på en rigtig rövar historia.

• Svar på tråden Han har varit otrogen
  • fru Trul

Min kille hade en jobbarkompis vars fru hämnades genom att lägga använda tamponger i kaffebryggaren och sedan sätta på kaffe åt mannen. Han märkte ingenting förrän nästa gång han skulle sätta på nytt kaffe.

• hondafreak

UNDERBART !!!!!
    Jag hörde om en tjej som städade toaletten med sin mans tandborste och sen ställde tillbaka den !!!! Muahahahh

• Vidalila

fru Trul skrev 2008-03-07 14:09:51 följande:

Min kille hade en jobbarkompis vars fru hämnades genom att lägga använda tamponger i kaffebryggaren och sedan sätta på kaffe åt mannen. Han märkte ingenting förrän nästa gång han skulle sätta på nytt kaffe.
    YEAH!!!! kvinnlig råhet går inte av för hackor!!!
  • Pyron

Fy vad äckligt.

Varför hämnas för, och komma ner på samma låga nivå?
    Det begriper inte jag.

Jag säger en gång till till TS Hoppas att ni, när ni pratar om det, kommer fram till en lösning som du är nöjd med.

• Vidalila

En gång så fes jag på min killes kudde och berättade det för honom när han precis skulle somna.

Han hade inte varit otrogen, han hade fisit när jag gick bakom honom.

Moget?! Kul - ja!

• Vidalila

Otrogna män tänker inte så långt som att "Vi kommer ner på deras nivå" om vi hämnas. Reagerar vi inte så bryr de bara sig inte.

• starchick

jag skäms lite för att berätta det men det gjorde jag när min dåvarande var otrogen med sitt x....

hondafreak skrev 2008-03-07 14:11:11 följande:
    UNDERBART !!!!!Jag hörde om en tjej som städade toaletten med sin mans tandborste och sen ställde tillbaka den !!!! Muahahahh
  • Vidalila

:) inget att skämmas för! Visst kändes det bättre efterråt?!

• hondafreak

Det kan dom ha i det läget , eller hur ?
    Skulle oxå kunna tänka mig att göra såns "små" hyss som inte gör skada egentligen....

• Pyron

Nu tycker jag lite synd om tjejen som startade tråden.

Svar på tråden Han har varit otrogen