• prinsessan77

Han har varit otrogen

Jag och min sambo hade planerat att gifta oss allt är i stort sett klart,inbjudningskorten är iväg skickade och jag var så lycklig men igår fick jag veta att han varit otrogen för bara någon dag sedan. jag är så ledsen och jag tror inte att jag kan förlåta honom. Vad gör man i sådana lägen? Säger som det är för dem inbjudna eller hittar på en rigtig rövar historia.

• Svar på tråden Han har varit otrogen
  • Juliazzb25

En annan sak som jag har tänkt på är att du ska kräva alla pengar tillbaka som du har lagt på bröllopet.

Den skiten ska betala för allt för att det inte ditt fel...

Det kanske är gemensamt men det inte du som ställer in bröllopet friviligt utan det hans FEL...

han var dum nog mot dig nu är det din tur att vara dum mot honom. Kräv pengar och åk på nån spa med nån bra tjej kompis för att vila ut dig efter en sån här smäll...

Lider med dig verkligen...

Kramizzzz

• Vidalila

Bra ide´!!

han ska fixa allt, OCH ge dig pengarna tillbaka för allt du har köpt. Kan bli mycket, om du köpt klänning ;)

Hämnas på honom, slå där det känns. Han verkar ju bara bry sig om sig själv, så då betyder nog pengarna mer än något annat. Argh!

• Kärlek ger näring åt själen

Jag kan tycka att hämnd är dumt att gruva på eftersom det är som de säger " den som ruvar på hämnd håller sina sår öppna". Bättre att visa honom att det han har gjort är oförlåtligt och sedan gå vidare med vetskapen att du förtjänar en såå mycket bättre man än honom. och att han förr eller senare kommer att hamna i en situation som han inte kan ta sig ur.

Hoppas verkligen det löser sig för dig

Bamse kramar

• Lady o Lufsen

Ställ in bröllopet och säg som det är!

Vad ni sen väljer att göra med eran relation blir en senare fråga...men i nuläget skulle inte jag rekommendera ett giftermål och äktenskap.

• Vidalila

Äsch, hämnd behövs för att ge igen och därefter gå vidare och tänka Muhahahaha.

• Zozo

Jag är definitivt inte för hämnd. Om det är det du beslutar dig för, sa ga vidare bara, stäng dörren och bôrja arbeta pa att glömma honom!

• Vidalila

Jag är ingen sån som är dum direkt i stunden bara för att vara dum, utan jag kan gå och ruva på det. Jag skulle lätt kunna varit hon som stoppade räkskal i gardinstången och innanför listerna innan hon flyttade för att mannen varit otrogen. Efter några månader så luktade det så vedervärdigt att mannen var tvungen att flytta (naturligtvis med ett jättelångt värde på huset - ingen ville ju köpa det), mannen hade tagit dit anticimex och allt möjligt, men ingen hittade något. När han sen tar ner gardinstången och ser räkskalen är huset redan sålt och mannen tvingas flytta. Så hade jag kunnat göra.

• hondafreak

Vidalila har dét hänt på riktigt ?

• Vidalila

jag vet faktiskt inte om det hänt, eller om det är en skröna :)

Svar på tråden Han har varit otrogen