• prinsessan77

Han har varit otrogen

Jag och min sambo hade planerat att gifta oss allt är i stort sett klart,inbjudningskorten är iväg skickade och jag var så lycklig men igår fick jag veta att han varit otrogen för bara någon dag sedan. jag är så ledsen och jag tror inte att jag kan förlåta honom. Vad gör man i sådana lägen? Säger som det är för dem inbjudna eller hittar på en rigtig rövar historia.

• Svar på tråden Han har varit otrogen
  • Kärlek ger näring åt själen

OJ! Beklagar det verkligen
    Har du pratat med din m2b? Om varför han gjorde så? Menar det är ju vansinnigt när allt är ute..

*ger stärkande kramar*

• Sommarliv

Säg som det är..
    Blää vad arg jag skulle vara på han..
    Kram på dig..

• Jonna83

men fy...stackars dig.. Men de andra behöver väl inte veta vad som hänt, skicka bara ut ett kort där det wtår att bröllopet är inställt och ta itu med erat innan ni börjar blanda in andra.

Lycka till.... ;(

• misstrixie

Vad tråkigt att höra. Hur förklarar han det som hände?

Jag tycker inte du ska fatta några drastiska beslut just nu när ni fortfarande är mitt i en sådan kris.

• anne på grönkulla

säg som det är. Hur ont det än gör. Men du ska inte behöva ljuga för hans skull om han har ställt till det - han får stå för vad han gjort.

*kramar om*

• Fröken Planera

Du bör absolut skjuta upp bröllopet! Ni måste ha detta utrett innan ni gifter er.
    Lycka till!

• fru Trul

Jag hade sagt som det var, det är ju inte du som gjort fel.

• prinsessan77

Åhh tack så mycket ja det är inte lätt sits det här,vi har varit ihop länge och när han var otrogen sist var många många år sedan och jag förlät honom men nu har det hänt igen. Åhh jag som var så lycklig inför bröllopet jag älskar verkligen honom och det trodde jag han gjorde också eftersom han friade.

• Tutik och Prasart

Gud vad tråkigt.
    skjut upp bröllopet och redut det innan ni gifter er vad som hänt.

Kramar om dig.

• FrökenK

vilken mardröm, hur kan man utsätta någon för detta??

glöm inte att du har inget att skämmas för, han får som sagt stå för det han gjort.

personligen hade jag nog inte kunnat genomföra ett bröllop, för det han gjort strider ju mot allt som har med giftemål att göra.

varma kramar

Svar på tråden Han har varit otrogen