• prinsessan77

Han har varit otrogen

Jag och min sambo hade planerat att gifta oss allt är i stort sett klart,inbjudningskorten är iväg skickade och jag var så lycklig men igår fick jag veta att han varit otrogen för bara någon dag sedan. jag är så ledsen och jag tror inte att jag kan förlåta honom. Vad gör man i sådana lägen? Säger som det är för dem inbjudna eller hittar på en rigtig rövar historia.

• Svar på tråden Han har varit otrogen
  • hondafreak

Lider så med dig prinsessa!
    Det är ingen man för dig ! Han bryr sig bara om sig själv !
    ÄR DET DETTA DU VILL HA AV DIN LIVSKAMRAT OCH BÄSTA VÄN ??????

bamsekramar

• sanber

seriöst??

jag bli så jääääkla förbannad på karln!!!!!!!

dumpa skiten - han är inte värd en femöring1 O tro mig du är bra mycket värdefullare än så

han har gjort det förr...han gjorde det igen *VARNING*
    allvarligt sätt dig inbte i denna sitasen, du mår nog dåligt nu, hur ska du kunna lita på honom, leva ett helt liv med någon som gjort dig så illa och som inte har nå vett bakom pann benet!

snälla, han är en idiot!!!!!!!!
    känslor slocknar givetvis inte på en gång för dig - älska kan man göra , men inte acceptera hans beteende..

håller tummarna för dig att allt löser sig!
    Kramar i massor

• Ickaflicka

Håller med Vidalila, bröllopet måste ställas in, och han får själv ta ansvar för att förklara för alla varför det ställs in! Du ska inte behöva oroa dig för "vad alla ska tycka och säga", släpp allt, sök upp en bra vän, och ta hand om dig själv!

Styrkekram!

• Fenixx

men fyyyy f-n!! lider med dig. men även om det skär i dig så kanske bättre du fick reda p ådet nu än EFTER bröllopet...

• Vidalila

inte ofta någon håller med mig ;)

• Juliazzb25

jag håller med dig helt och hållet

Vidalila skrev 2008-03-07 13:31:24 följande:
    inte ofta någon håller med mig ;)
  • Pyron

Tänker på dig och hoppas att det löser sig på bästa sätt.

• Hammerman

[quote]Jo han var tvungen att berätta det för att han hade fått en könsjukdom som lyckligtvis är ofarlig och väldig vanlig men så förnedrande det känns för mig [/quote]

Vilket nästan per definition innebär att han har varit otrogen med fler innan.

Dumpa. Finns absolut ingen anledning att stanna kvar. Och kommer han nu och säger att han älskar dig ljuger han. Det kan knappast kallas kärlek att ligga runt som han gör. Och just innan ert bröllop, till råga på allt!

Gifter du dig med honom kommer det bara att leda till att du blir olycklig och fast i ett liv du inte vill ha. Tänk på dig själv och gör slut.

Blä.

• hondafreak

Hammerman ! Kul att se dig ! Hur mår du idag ?

• Vidalila

Varför inte använda denna självständighet i ditt egna inlägg Hammerman1?

Hammerman1 skrev 2008-03-07 13:37:04 följande:
    [quote]Jo han var tvungen att berätta det för att han hade fått en könsjukdom som lyckligtvis är ofarlig och väldig vanlig men så förnedrande det känns för mig [/quote]Vilket nästan per definition innebär att han har varit otrogen med fler innan. Dumpa. Finns absolut ingen anledning att stanna kvar. Och kommer han nu och säger att han älskar dig ljuger han. Det kan knappast kallas kärlek att ligga runt som han gör. Och just innan ert bröllop, till råga på allt! Gifter du dig med honom kommer det bara att leda till att du blir olycklig och fast i ett liv du inte vill ha. Tänk på dig själv och gör slut. Blä.
Svar på tråden Han har varit otrogen