• prinsessan77

Han har varit otrogen

Jag och min sambo hade planerat att gifta oss allt är i stort sett klart,inbjudningskorten är iväg skickade och jag var så lycklig men igår fick jag veta att han varit otrogen för bara någon dag sedan. jag är så ledsen och jag tror inte att jag kan förlåta honom. Vad gör man i sådana lägen? Säger som det är för dem inbjudna eller hittar på en rigtig rövar historia.

• Svar på tråden Han har varit otrogen
  • hondafreak

Prinsessan77 hur går det ??????? Tänker på dig......

• sanber

ja hur går det?
    tänker på dig mycket och hoppas du mår okej

• johansdotter

Måste juh också fråga hur det går för dig...
    *stor kram*

• brud080808

Vilken satans karl, blir såå förbannad! Jag tycker han ska ringa runt till alla personligen och förklara att han sett till så att bröllopet inte blir av, och så får han avboka och stå för de ev kostnader ni redan lagt ut.

• JohanoCissi

tänker på dig och hoppas att allt ordnar sig. KRAAAAAAAAM

• Quicksand

Jag har varit med om otrohet i ett tidigare förhållande, och tro mig, det är inte bara engångsförteelse, en gång otrogen, alltid otrogen... jag skulle aldrig ha förlåtit.
    Och med den infon jag sitter med idag gällande mitt ex så kan jag inte förstå att jag förlät honom gång på gång o trodde på honom varenda jäkla (ursäkta) gång!

jag är verkligen ledsen för din skull, tänker på dig..
    vill du prata av dig så hojta

kram i massor

• paradisfågel

Jag lider verligen med dig! Visserligen har jag inte upplevt något liknanade själv, men jag vet hur det är att ha ett förhållande där man inte känner tillit till den andre.. Det är ingenting som jag önskar någon!

Som alla visa människor skrivit här tidigare, så blir situationen mer komplicerad när det finns barn med i bilden. Min sambo kommer från en familj där föräldrarna höll ihop för barnens skull (skiljde sig dock till slut) och det har verkligen märkts på honom att det inte är någon situation som barn bör leva i..

Men måste ändå vidhålla tidigare kommentarer om att du bör få lite avstånd till hela händelsen innan du bestämmer dig för om ni ska fortsätta att försöka bygga på er relation eller inte.. Lycka till! Hoppas på att det löser sig till det bästa!

• lillapinglan

Sänder de största styrkekramar!

Svar på tråden Han har varit otrogen