• Gemma

Bekännelser

Kom till mamma.

• Svar på tråden Bekännelser
  • zua

Gemma - Jag tycker inte alls att du var för hård! Det är ju så uppenbart att hon är avundsjuk på dig. Det är bra att du markerar. Hon behöver veta att du har synat henne.

• zua

Gemma - Jag lägger in en länk på väskan. Den blir inte lika snygg när jag fotar den. Den finns på näst sista raden längst ut till höger, den är grå med gulddetaljer.www.styledrops.com/viewAll-86.html

• Gemma

Väninnan mailade och bad om ursäkt nu, skönt. Hon tog det på ett bra sätt. Och vi... vi har varit och ätit lunch på gamla favvo-gayhaket, Miss M var deliciously unisex i sin ljusgröna lilla outfit och alla refererade såklart till henne som "he" medan vi lassade in English breakfast (eggs benedict, bacon, grillade tomater, fruktsallad och stekt nypotatis), grekisk sallad, seared tuna och beef quesadillas. Nu kollar vi vidare på den senaste Philip Seymor Hoffman-festen, med regnet smattrande mot rutan.

• Izunia

vilken härlig väska zua! Är den grå? Beskrivningen säger gold...

• Amelle

Goddagens!

Tillbaka i hemmet efter att ha suttit barnvakt åt tre små killar från igår till i dag. Har gått mycket över förväntan, men så lät vi dem också äta obegränsade mängder godis och spela tv-spel hur mycket de ville :)'

Zua - supersnygg väska! Tycker också den ser lite grå ut i färgen. Vilken bra present från mannen.

Rosen - fina bilder och färger och hunden sen, ååååh! Älskar labbar.

Gemma - skönt att hon tog det rätt. Ibland är det bättre att bita ifrån istället för att gå och vara förbannad. Tycker du var modig!

I fredags drack vi lite Pol Roger med mamsen innan fästmannen bjöd på middag för att fira en lyckad jobbgrej jag gjort. Blev Pontus och jag måste säga att jag blev lite besviken efter förra gångens fullträff. Nu ska vi vila upp oss efter helgens äventyr, pust.

• förhoppningsis

Zua
    Väldigt fin väska! Men vist är den grån med gulddetaljer.

• zua

Amelle - Godis funkar alltid!Jag hade inte druckit Pol Roger innan lapinette hyllade den här på tråden. Den tillhör numera en av mina favoriter.

Förhoppningsis - Hur var tillställning igår?

Tack tjejer! Väskan är grå.

• Lapinette

Fin väska Zua, min nya (köpt i HK) är äppelgrön och åter igen en Francesco Biasia, www.biasia.com/, under Metropolitan glam. Har även tagit kort på min nya kärlek så kanske dyker hon upp i FB.

Tänkte också på förhoppning. Kanske bakis idag? En väldig bra bakisdag då det är supergrått, duggregn och svinkallt ute. Själva skulle vi ha flygit luftballong men det blev självfallet inställt, 3:e gången! Har istället bara softat omkring hemma, städat, pysslat, sett en film och har nu precis varit ute och laddat med lite nya filmer inför kvällen.

Amelle - varför blev du besviken på Pontus. Vi blev ju (som ni redan vet) också besvikna när vi var där i vintras. Tyckte inte restaurangen levde upp till våra förväntningar och prisnivån. På tisdag (vår bröllopsdag) har vi bokat Lux. Hoppas på en underbar kväll utan besvikelser. Vill att det ska bli varmt igen så jag kan få ha en av mina nya kjolar och skor med öppen tå men det är nog bara att inse fakta att det blir klänning, stövlar och så fram med vinterkappan igen.

Svar på tråden Bekännelser