Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Zua - glamouren personifierad! Låter som en helt underbar helg! Festa hela nätterna och gå på stan på dagarna... det märks att du är ung. Tant kanin (för er som inte vet så är min nick liten kanin på franska) hade tjejmiddag igår och sitter på jobbet fruktansvärt seg. Kan tillägga att tjejmiddagen blev lyckad och tjejerna frågade efter recept och pratade, drack vin och skumpa till efter midnatt (i min ålder är det annars Askungen som gäller... de flesta går hem innan tolvslaget på en vardag).
Vilken komplimang du fick Z! Den gillade jag skarpt.
Åh vilka härliga reseberättelser!
Längtar nu nästan ihjäl mig efter vår kommande New Yorkresa - lite tips skulle sitta finfint Zua. Fast det är ingen panik, åker inte förrän i september.
Gemma - låter som ett spännande uppdrag! Tyska sexleksaker låter onekligen något...avancerat. Är målgruppen kvinnor, män eller båda?
Lapinette - om du är tant så heter jag Britt-Berit :)
Har varit på ett rätt hårt träningspass och tar det nu lugnt i soffan efter en snabbmiddag på ägg- och zucchiniröra och sallad med grönmögelost. Skönt!
Gemma och Zua
blir så resesugen när jag hör hur ni haft det! Vill bara kasta mig på ett flyg och åka på semester. Det närmaste jag kommer är kontoret och en uppfriskande resa i juridikens värld i morgon igen. Mannen är i Ryssland och jag sitter i soffan och har precis ätit lite middag.
Gemma
Dopgåva på Tiffanys, det är inte illa! Blir ju jättenyfiken. Kul med jobbet för den tyska firman, lite annorlunda varumärke att bygga eller har jag fel?
Lapinette
Blev det picnic? Det var visserligen sol på dagen men varmt var det verkligen inte.
Zua
Tråkigt med den missade festen, ser fram emot blder på FB, fast då får du adda mig först så jag kan se dem.
FIck en riktigt obehaglig överraskning nyss, en enorm tankeväckare - jag har blivit fet! Skojar inte tyvärr, och inte heller är det någon tjejnojja utan det är äkta. Att sitta påkontoret till sent på kvällarna hela tiden har satt tydliga spår på kroppen. Viste att jag gått pp i vikt men idag fick jag se ett foto av mig själv, viste inte att jag blev fotad. En riktig chock faktiskt. Jag ser enorm ut!
Har raskt skurit bort all alkohol ur min kost, men hur gör jag för att rasa i vikt till sommaren? Det är ju snart!
GI? viktväktare? Inga kolhydrater? Nu är det riktigt kris tjejer. För er som inte tror att det kan vara så illa så ligger bilderna på FB.
Hmmm, förhoppningsis, är det verkligen så illa? Nu har jag ju iofs inte sett några bilder, men ändå. Har inga jättebra tips, men att skära ner på kolhydraterna och gå långa promenader innan frukost borde nog funka!
Lapinette - Din vackra livsnjuterska. Att du ska vara tant?? Du måste skämta!! Jag är nog äldre än Iza, Amelle och Förhoppningsis. Om jag inte är ute och cycklar...
Förhoppningsis - Ähh, det är säkert bara en riktigt dålig bild. Jag vet inte vad du heter , så de kommer nog bli svårt att adda dig. Skicka t ett meddl till mig här på BT med ditt riktiga namn.
Amelle - Jag skickar över en liten N.Y. guide till dig. Det är lika bra att jag gör det snart. Det är inte långt kvar till ert bröllop. Hur känns de?
Amelle - Du behöver inte vara orolig, jag ska inte skicka samma som Iza fick:) Haha
Zua - det vore verkligen grymt bra! Finns inget som slår personliga resetips.
Mmmm, nu börjar det närma sig bröllop, helt sjukt! Fick en riktig närabröllopsupplevelse när jag träffade florist och frissa förra helgen, jag kommer inte kunna sova en blund när det närmar sig. Tror att vi har rätt bra koll på läget, o.s.a går ut snart (fortfarande en del som inte svarat) och på söndag ska vi träffa toastmastern som redan fått in en massa talanmälningar - det är ju pirrigt om nåt!
Jag är inte särskilt orolig för något, annat än att jag kommer grina okontrollerat vid talen...
Amelle
Funderar på att börja gå delar av vägen till jobbet och äta frukost där. Fast det är svårt att hitta på frukost som funkar på jobbet utan kolhydrater.
Zua
I sånna fall var det 2 riktigt dåliga bilder på rad. Skickade ett meddelande till dig.
Amelle
Vist blir det plötsligt verkligt läskigt när man träffar andra inblandade. Vad ska du ha för blommor? Det var en sak jag lärde mig av att gifta mig, folk är kassa på att OSA. Egentligen ska man ju svara inom en vecka oavsett vad det står på kortet men så är det aldeles för få som gör. Vet inte hur många jag fick ringa och fråga om de skulle komma på bröllopet. Numera är jag superduktig, osar nästan genast då jag vet hur jobbigt det är att vänta.
Jag vet inte hur många ggr jag har sagt det. Att vårt bröllop var absolut den bästa dagen i mitt liv ( jag tror att många håller med mig här på tråden att just deras dag var helt fantastisk)! Jag grät i kyrkan jag skrattade och grät när folk höll tal. Det är inte ovanligt att vissa väntar med att svara tills sista dan.
Förhoppning - Du känner ju självklart till din kropp bättre än vad jag gör. Man kan faktiskt bli dålig på 2 bilder i rad.