• Gemma

Bekännelser

Kom till mamma.

• Svar på tråden Bekännelser
  • Lapinette

Det är faktiskt lite skrämmande att jag inte mådde värre! Sommaren har inte ens börjat och jag bälgar i mig som en annan kamel som äntligen hittar ett vattenhål.

• Humlan66
    Lapinette skrev 2008-05-22 10:37:03 följande:
    Det är faktiskt lite skrämmande att jag inte mådde värre! Sommaren har inte ens börjat och jag bälgar i mig som en annan kamel som äntligen hittar ett vattenhål.
    HAHAHA helt rätt. ta vara på sommaren och du .. livet är så kort eller hur.. have fun girl
  • zua

Förhoppningsis - De va kul att träffa dig, även om vi bara hann växla några ord! Det blir alltid lite stressigt när man går på utförsäljning med ett gäng tjejer. Tröjan du köpte var väldigt fin och stilren. Är riktigt nöjd med mina inköp. Men nu är det f*n färdig shoppat för min del.

• Izunia

här händer inte så mkt just nu. Var hos läkaren idag och pratade vidare om min förlossningsrädsla och jag känner att den faktiskt är under kontroll just nu, men jag vet att det är inte förrän jag befinner mig DÄR just DÅ som jag kommer att vilja springa och gömma mig!
    Men man ska ju leva i nuet och inte oroa sig framåt..

Gemma, jag bara sitter och nickar medhållsamt när jag läser ditt inlägg. Jag har i alla fall samma inställning nu och hoppas inte den ska ändras..

Amelle, kul att prova bröllopsutstyrseln!! kan du inte lägga upp en bild i ditt galleri!? Är så nyfiken. Måste vara så kul att ha allt det där framför sig!

• zua

Amelle - Jag glömde skriva..Va kul med bröllopsklänningen. Vill också gärna se en bild. Men förstår om du inte vill lägga upp en här.

• Amelle

Hej igen!

Roligt med klädutförsäljningen Zua, jag var tyvärr tvungen att skippa den efter att ha kollat statusen på mitt konto ? å vad jag hatar dagarna innan löning. Tog faktiskt ett par mobilbilder som ni kan få se om jag hittar sladden till telefonen. Men jag har ingen lust att lägga upp dem här till allmän beskådan så i så fall får det bli på mejl eller FB.

Izunia ? eller så blir det så att du är helt iskall och samlad när det väl är dags? Tänker att det mest jobbiga psykiskt är tankarna innan det sätter igång, men det kanske är rent önsketänkande

• Lapinette

Själv har jag pengarna men hittar ingen tid för shopping! Tänkte ta en sväng i förra veckan och likaså denna vecka men det dyker hela tiden upp något annat som prioriteras. Funderade nu på att ta en sväng på lördag men antar att det är fullt med folk ute och om solen skiner åker jag faktiskt hellre ut i skogen.

• förhoppningsis

Sitter nu ganska smålullig i soffan och hejjar på Charlotte, omröstningen är i full gång...

Zua
    Jätte kul att träffa dig också! Jätte tack för inbjudan. Var så upprörd då mötet innan lunch drog ut på tiden enormt, bara att kasta av mig kavajen och hoppa i ett par bekvämare skor och rusa sen. Det blev tröjan och den lilla neccesären/väskan för min del. Du hittade massor med fint! Som du sa, jag hade lätt kunnat göra av med hur mycket pengar som hellst där men men möbler kostar pengar. Din väska är ännu finare i verkligheten än på bilden!

• Originalrosen

Jobbade och kom just hem. Just det - Charlotte! Måste genast kolla hur det gick. Tjing!

• Originalrosen

Det verkar ha gått bra - hepp!

Svar på tråden Bekännelser