Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Kom på att det nog inte finns något som virtuell kärlek. Hehe. Men en massa värme och omtanke skickar jag dig.
Kram
zua - inte helt fel med en privat kock som lagar mat åt en på en båt! Var det när du typ var jätte-jätte-ung eller?
Att det nog inte finns något som heter "virtuell kärlek" ska det stå.
Amelle - Det var typ 5 år sedan.
Aha, tänkte eftersom du inte är direkt lastgammal nu heller :)
Amelle - Vilket datum är ert bröllop? Förlåt mig för mitt dåliga minne.
5 juli! Nu börjar det kännas mer och mer verkligt.
Har mest beslutsångest över festprogrammen. Hur gjorde ni andra med det? Vad innehöll de (om ni nu hade några)??
Amelle - Det är snart.. Shit vad spännande. Vi håller på och fixar med en kompis möhippa och deras bröllop är den 2 augusti. Vi ska hippa henne i juni. Det kan alltså vad dags för dig närsom.Vi var aldrig inne på att göra ett festprogram utan mer ett där vi skulle beskriva varje gäst. Men vi la ner de med tanke på att vi var över 140 gäster från olika delar av världen då vissa av gästerna inte ens talade engelska. Så vi hade bara menyer som gick i samma tema som inbjudan, kyrkoprogammet och namnskyltarna.
...Ok dålig ursäkt det var bara 2 av gästerna som inte talade engelska. Jag/vi var väl helt enkelt för lat.
Exakt så tänker vi med angående festprogrammen, även om vi "bara" kommer bli ca. 90 gäster tror jag. Känns som ett sjukt stort projekt att skriva om alla dessa när dessutom en del inte pratar svenska...
Fast samtidigt vore det kul. Men å andra sidan jobbar vi båda mer än heltid och fästmannen är ju alltid ute och reser så det vore skönt med ett stressmoment mindre. Ni hör ju hur jag velar :)