Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
nenne - jag kunde ju knappast skriva GOOODIS för jag vet ju vem du är din galning !
förhoppning - visst är det så! Kört, kört, kört men vi har "firat" förlusten med grace. Maken föreslog Pol Roger till våra pitabröd fyllda med sallad, kyckling, tomater, lök och champinjoner samt en sås på creme fraiche, vitlök, honung och vitlök. I know, kanske inte rätt mat för skumpa men den låg på kylning och det kändes som helt rätt kväll.
Maken och jag mår bra med tanke på att vi (speciellt jag) tog ut förlusten i förskott.
OK här kommer min bekännelse, jag har träffat dig också, Förhopnningsis. Men jag kommer inte ihåg var... *klurar*
Lappis, ja herregud jag är ju så jävla fräck så här hjälper inget godis. Eller, jag tar godiset och busar ändå. OHOHOHOHOHOH!
Pitten i pannan!
Lapinette - J##"vla skit! Du ska bara veta hur mycket jag har tänkt på dig. Stor kram till er
Lapinette
Kanske inte den optimala maten till champange, men vet du vad, det mesta passar till champange bara man är på rätt humör eller behöver den och det tycker jag verkligen att det låter som att du och din man gör nu.
Måste säga att jag tycker att er resa kommer väldigt lämpligt nu, att få komma bort lite bara du och mannen.
Inte för att jag kan sånt här så bra, men var det mens mens som i riktig mens eller var det bara en skvätt? Har hört att det kan blöda när ägget fäster. Du vet troligen allt det där redan men ändå, men jag vill verkigen inte tro att det är kört för den här gången!
Jag hade likadant förra gången. Det kom lite grann och sen dagen efter hela rasket. Är till 99 % säker men den är något trögare denna gång. Nå väl, har alla menskänningar och har nu druckit skumpa för att jag inte är gravid.
Jag fattar inte att tanten ska envisas med att våldgästa dig, fattar hon inte att hon inte är välkommen?
Ja som sagt, jag antar att du tyvärr känner din kropp i det fallet men jag vill ändå inte tro på det riktigt.
Ska man skölja ut tanten så är nog champange det bästa, vilken tur i oturen att din man la flaskorna på kylning härromdagen då.
Precis, får tacka Gemma för påminnelsen om att alltid ha lite god skumpa på kylning.
Eller dig själv när du citerar dina egna inlägg, eller hur var det nu?
Hade en lång diskussion om middag ute, vet inte om ni kommer ihåg det men när vi flyttade så gjorde jag en dunderinsats och flyttstädade hela köket och mannen lovade att bjuda på middag vart jag ville när han fick reda på det. Jag valde Edsbacka och allt verkade bra, efter ett tag frågade mannen om jag inte ville byta mot en spavistelse istället med honom. Sa att Spa går absolut bra men i fredags så var vi och drack lite vin på Vassa Eggen och sen åt vi middag på Vapiano (stavas det så?) Nu säger han att han måste jobba massor och att spabesöket får skjutas på obestämd framtid MEN att det inte gör så mycket för jag fick ju middag på Vapiano.
Vad säger ni tjejer? I min värld är inte ett spabesök eller middag på Edsbacka utbytbart mot Vapiano. Hade vi ätit riktig middag på Vassa Eggen hade det varit en lite annan sak däremot.
förhoppning - nej Edsbacka och SPA är inte i samma klass som Vaipiano.
Skönt att du håller med mig! Jag tittade på mannen som om han vore ett UFO eller liknande när han sa det.