Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Lapinette - Jag vet inte hur du mår och känner dig just nu. Men vill önska dig en trevlig resa.
Kram - z
Zea - tackar!
Min dag har gått i berg- och dalbanans anda. Vaknade 04:30 av att maken gick på toa och passade då på att göra detsamma plus att testa. Det visade åter igen ett stort minus. Försökte sen somna om. Ni förstår hur lätt det var! Jag var inte ledsen utan mer förbryllad om vad det kan vara som är fel etc. Hur lite jag än ville så var jag sedan tvungen att åka till SH och ta blodprov (order från min läkare). Sitter fortfarande och väntar på resultatet pga att någon på SH först schabblade bort det och sedan hittade det igen efter påstötningar från min läkare (som ringde och undrade vart svaret hade tagit vägen).
Ibland undrar jag varför saker och ting inte bara kan få rulla på som de ska.
Gemma - dopet låter precis som ett dop ska vara. Skönt att ha någon som gör jobbet åt dig! Blir ju annars så trixigt när man inte är i samma stad... inte ens världsdel.
Lapinette - Jag tror och hoppas att det bara kan bli bättre.
Den här veckan har varit otroligt jobbig, både arbetsmässigt och privat. Vill inte ha tillbaka sådana här veckor - TACK!
Lapinette: Faen vilken sinnessjukt jobbig väntan. Har du alls några naglar kvar?
Och idag har jag sovit nio timmar men jag skulle lätt ha kunnat sova nio till. Därför går jag och lägger mig nu. Det blir min fredag. Kram!
Gemma - Natti, natti!
Suss gott Gemma! och visst har jag naglar kvar...har aldrig bitit på naglarna. Men mitt huvud är absolut tomt och snart själen också. Körde ett superhårt spinningpass på lunchen och riktigt tömde ut allt som var kvar. Ser fram emot att sitta på planet ikväll med Stieg Larsson och bra musik i öronen och totalt koppla bort verkligheten.
T och P.
Visst! jag jobbar med handikappade, gör bedömningar å så och de ä väl sköj! men ja vill va med min m2b, vilket gör att jag är lika social mot mina kollegor som en död rötta!!
Vad jobbigt med smärtor i ryggen!! Att de ska finnas så lite resurser inom vården att man ska behöva fara så illa som personal:(
Vad ska du sadla om till??
Vad är ditt drömyrke?