Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Ahhh... min man gillar mig mest utan kläder !
Sen så skulle han önska att jag bar string och vackra underkläder jämnt men jag förstår inte vitsen då de sitter obekvämt och så åker du ju ändå av i all hast...numera vanligast av mig (tidigare - han).
Han gillar nog mest när jag är uppklädd men är också förtjust i baken mer än bröst (och tur är väl det) men vid leggings så har man ju ofta något över och han gillar inte den där kapningen nedtill.
Kort eller långt hår? Han föredrar nog långt men har accepterat och tycker jag är fin även i kort. Glasögonen får han leva med. Sitter inte med linser när jag jobbar eller är hemma och slöar.
Jag vet många som gillar glasögon, tänk "sexiga bibliotekarien". JAG gillar glasögon, på alla utom mig själv. Jag tar bara på dem i biomörkret...
Min man har fortfarande problem att sluta stirra mig, iförsig har vi bara varit tillsammans i lite över 3 år.. När tycker ni att era män är som mest attraktiva?
När vi är på semester och han är avslappnad och har en härlig solbränna.
Det skulle stå han svårt att sluta stirra på mig.
Lapinette - Känner mig som en härmapa ;) Jag tycker också att min man är som sexigast när vi är på semester.
Zea - jag visste väl att du var en härmapa !
Ha, ha
Då när alla här utom Stålis och Margaux. Stålis var det länge sen vi såg, undrar hur det går med flytten.
Min man är usel på komplimanger eller ens märka vad jag har på mig. Han tycker att det är fint när jag har matchande underkläder, sen om det är samma mönster eller ett set eller om både bh och trosor bara är vita eller så spelar ingen roll.
Han föredrar när jag har håret halvlångt, dvs en bit nedanför axlarna. Glasögon eller linser spelar ingen roll för honom.
Han är med andra ord inte spec intresserad av mitt utseende och kläder. Fördelen är att jag kan sunka ner mig med mjukisbyxor och otvättat hår + glasögon när jag känner för det. Nackdelen är dessvärre att jag aldrig får några komplimanger och han märker inte när jag har handlat nya kläder, klippt mig eller liknande.
På tal om bekännelser så har jag en antibekännelse att göra idag, i mitt förra inlägg var det fullt av kakor, biskvier och tårtbitar. Idag lyckades jag ställa in det nya fatet med biskvier i kylen på jobbet när de kom. Inte ätit någon alls!
I morgon är det sista dagen på jobbet innan helgen - skönt!
Tänkte titta förbi Folkhemmet på vägen hem från jobbet om jag hinner innan de stänger.
Tycker absolut att min man är sexigast på semstern när han inte är stressad utan avslappnad, utsövd, solbränd och inte måste tänka på jobbet hela tiden.
Gemma
din dag idag slår min planerade dag på fredag med hästlängder! Ska snart hoppa in och kika på bilderna.
Lapinette
Är det negativt eller positivt att du inte fått blödningen?
Håller tummarna för dig stenhårt.
Jag är riktigt sugen på ett glas vin men det finns inte en droppe vin i hela huset här!