Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Lapinette: Min man hatar också leggings. Män är enkla - stay-ups, eller strumpor med söm där bak + strumpebandshållare. Vi kvinnor är, eh, mycket mer avancerade. Leggings alltså.
Och konstigt är ett milt uttryck... helt sjukt att man kan ha sex en gång och så vips står man där med en sprillans ny MÄNNISKA. Fattar inte. Kommer aldrig att göra det.
Gemma - du är nog som några mina väninnor - en frögurka - deras män behöver bara passera lite snabbt så vips är det gravida! Tacka och ta emot denna gåva (säger tanten som håller på och försättas i klimakteriet).
Nej, leggings går inte hem och jag var själv inte övertygad i mitt köp så idag får jag snällt gå tillbaka med dem. Helt otroligt vad jag (sen Barcelona) har jagat efter kläder men inte hittat något. Ska nog lägga ned det projektet och istället rota i garderoberna hemma.
Lappis, såklart att jag tackar och tar emot... fast jag tänkte mer generellt, varje barn som föds har ju börjat på samma sätt - sex EN gång (eller IVF för all del). Sex kan ju liksom kännas som det mest triviala som finns, en femminuters snabbis på tvättmaskinen genererar dock exakt lika betydelsefullt resultat som åtta timmars tantra-sex på en strand i Indien. En livs levande människa.
Gemmma:Nu har jag hittat till mamma ;)
Orkade inte läsa igenom alla inlägg.
Igår var jag och tog mått hos Lars Wallin.
Jag trodde att jag hade hamnat i himlen..på riktigt!
Lapinette : Du kommer att vara så fin på bröllopet!
Zea - himlen....låter härligt! Vill också komma dit!
Dagens bekännelse: Jag fuskade med två maskiner på gymmet idag och körde 10 istället för 12, och skrev i 12...Varför försöker man lura sig själv???? Helt onödigt
Har Margaux dragit till Argentina?! Tänkte på henne när jag stod på min läkares mottagning imorse och såg att en av tavlorna var en avritad Margaux (vinet alltså). Min läkare är ju hooked på champagne och vin.
Bara jag: Haha, den var ju riktigt skojig!
Apropå bokstavliga tolkningar av trådnamn: Tänk om nåt riktigt nutcase kommer in här och bekänner typ... mord? Hu.
Mannen är på "tjockisklubben" som vi kallar det månatliga mötet + middag med alla asiencheferna. Själv firar jag min ensamkväll med fläskkotlett, fryst broccoli och salsa på burk.