Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Oooh, tjusig bröllopsoutfit! Innan du helt dissar din tunikeklänning så kan du ju tänka på att blommigt är hett i vår och att det även på sommaren kan vara skönt med långärmat, tex om man fått lite för mycket sol?
Amelle - kan man få för mycket sol??!!
Jag tror bara jag är så jäkla desperat just nu för jag har verkligen försökt hitta kläder men det är inget som "passar" fröken just nu. Har tittat, provat och så står jag där i provhytten och känner ..nnnnneeeeeej, den är för si, den är för så. Sen har jag lite svårt för det här "gravid" modet. Allt ser ut som ett hus på mig.
Hmmm, jag förstår vad du menar. Ibland är det inget som duger :)
Dagens bekänelse: försöker vara duktig med VV....idag tog jag en kanelbulle med bregott på.....gud va gott men vilken ångest!!
Sitter på jobbet å fantiserar iväg..får inget gjort! Är lite halvt hjärndöd av att sitta i möte hela förmiddan öörrk! Skulle helst vilja ta en tjejfika, men ja känner ingen här i stan. Det där med chokladsås låter trevligt..själv trycker jag en påse godis...hmm måste sluta käka godis jämt, man blir ju så himla trött! hmm Kaffe:)
Kan bekänna att jag absolut borde va effektiv på jobbet nu, men egentligen tänker jag bara på varför min m2b inte smsar t-bax.. herregud va tragisk jag är:)
Amelle - är tillbaka efter den sista dragningen. Idag tänker jag INTE jobba över utan ta en sväng i Sturegallerian innan pumpen. Känner att jag är värd något nytt. Kom på att det är brunch dagen efter bröllopet och måste ju ha något vettigt att sätta på mig då. Alla ursäkter är bra ursäkter .
Undrar hur lång tid det ska ta innan de andra tjejerna hittar hit?
nu har jag ätit upp min dotters dumlekolor som blev över i lördags......... Mums!
Du har så rätt Lapinette, hur skulle det se ut att komma till brunchen i en gammal trasa
Träning blir det här med!
Ha en bra kväll och så får vi se om Zea, Iza och förhoppningar hittar hit under kvällen. Jag ska INTE logga in mig på någon data ikväll utan ta ett glas Chablis med maken efter träningen och luta mig tillbaka i soffan.
Chablis låter inte fel, vi ska äta middag med mamen efter träningen och sen blir det lite bröllopsfixande!
trevlig kväll, snart kommer väl de andra hit också :)