Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Har jag fattat fel av trådnamnet då?
bara jag - det var en bra bekännelse... varför lurar man sig själv?!
Gemma - hemma hos oss blir det lax och Chablis (drack bara ett glas igår). Skulle liksom bli sista glaset vin (förutom lördag och bröllopet) på en månad men jag vet inte om min "nedreglering" har funkat. Borde ha fått en blödning men det har jag inte. Var inne och pratade kort med min läkare imorse och ev. måste jag dit på ultraljud imorgon.
(Följer tråden i smyg ibland och kunde just idag inte låta bli att kommentera...)
Män är enkla när det kommer till kvinnors kläder och övriga arrangemang. Min fästman säger alltid att jag är "så söt" när jag har på mig jeans, ballerinaskor, linne och har håret i hästsvans. Chica klänningar och annat sofistikerat bryr han sig inte mycket om... Lagom kul att göra sig lite helgsnygg då...
Lilla My: Å andra sidan gillar han ju dig (nästan) precis som du är!
De flesta män tycks avsky kort hår på tjejer, eller..?
Min man råkar gilla kort hår och glasögon men han är nog väldigt ovanlig. Tur för mig att den finns en sån i alla fall.
Här är en till med en karl som gillar kort hår minst lika mycket som långt. Stringtrosor går fetbort (för mig med så där är vi helt överrens), men han gillar både tighta jeans och leggings på mig eftersom han är en assman, haha!
Men han älskar även när jag är sjukt uppklädd så enda slutsatsen blir väl att han är bra på att ge uppskattning hur jag än är klädd, och det är ju trevligt :)
Min kille gillar mörkt långt hår och håriga tjejer i största allmänhet:)
jag har nu kort blond page och är generellt rätt hårlös:)
men han gillar ju mej ändå. å andra sidan gillar jag oxå mörka män, å min ä blond, så vi är nog lika där.
Håller med dej Lilla My!! Jeans å linne verkar gå hem i alla lägen framför klänning. Fast själv ä man aningen less ibland på jeans å topp. JAg ä i klänningsfas:)
Min man tycker att en snygg tjej är en snygg tjej med kort eller långt hår. När det kommer till string och vilken kroppssdel han föredrar så verkar din och min man Amelle ha samma smak.
Just det, apropå musikalitet så har jag spelat både olika sorters flöjt och piano (av tvång, tyckte inte det var särskilt kul). Men nu vore det ju roligt att kunna annat än rent plinkande på piano, men det är väl så alla vuxna känner som sedan tvingar sina stackars barn till pianoläraren. Bäst att se upp innan man förvandlats till sin mamma.