Bekännelser
Kom till mamma.
Kom till mamma.
Hej nu är jag här! Sökfunktionen är så DÅLIG!
Jag hinner inte skriva mkt.. åker imorgon!
Grattis till graviditeten Majs!!
Gemma.. jag tror jag försökt adda dig på facebook, om du undrar vem det är.
Nu måste jag tllbaka och junderhålla mina gäster och packa klart! Ses om en vecka! KRAM!!
Ha de så skönt i St Anton Iza!!!
Aaaaaargh Lapinette! Vilken spänning! Undrar hur mycket sömn ni får i natt :)
Håller alla tummar och tår och ta det nu lugnt med vattnet!
(lagt lillis nu)
Lapinette:
känner igen det där med antingen cysta eller gravid. I midsommarveckan 2006 såg min gynekolog en blodfylld cysta hos mig och jag fick beskedet att jag troligen inte skulle kunna bli gravid så länge den fanns kvar, troligen högst 3 månader. Sedan när jag ändå fick ett positivt grav.test i juli vågade vi inte tro på det eftersom det stod i bruksanvisningen att en cysta kunde ge ett falskt positivt resultat. Mitt i sommaren - inga gynekologer fanns. Jobbigt att inte veta vad det var när jag fick som kraftiga menssmärtor under vår Tysklandsresa. Men i mitt fall var det Lilse; jag grät av glädje av hennes hjärtslag på det tidiga VUL:et. Jag håller tummarna för att du ska vara gravid denna gång - eller i vart fall inte att det ska vara något dåligt som hänt med dig.
Izunia: tack! och ha en jättehärlig alpresa (väl?) - jag är avundsjuk! Särskilt som min sjukgymnast sagt att det INTE är dåligt att slaloma som gravid (om man inte ramlar); däremot längdåkning kan vara dåligt för bäckenet. Jag hade hört och läst tvärtom. Kanske blir en dag i Romme Alpin för oss...
Lapinette:
inne här senast? senast jag skrev något var nog hösten/vintern 2006 och senast jag var inne var nog tidigt 2007, minst ett år sedan. jag visste i alla fall inget om dina IVF osv. eller Gemmas graviditet.
Izunia - ha en toppenresa och ta det lugnt i backarna!
Jag försöker bara minna om du hade fått din dotter innan du lämnade tråden eller ej. Borde komma ihåg en sådan sak ... fast idag får jag skylla på allmänn tumult... skallen är nog tömd för länge sen.
Gemma - var blir dopet någonstans? Låter som om att din pappa har full koll på läget :)
Förhoppning - det är ju kramar och spontanuppskattning som är det viktigaste, tycker jag i alla fall! Blommor och annat är trevligt, fast inte på samma nivå. Jag får mycket blommor i perioder, inte så mycket andra överraskningar men ett överflöd av uppskattning, komplimanger, pussar och kramar.
Lapinette: inte så konstigt. Jag hade heller inte fått henne men jag nämnde att hon fanns i magen - jag var i typ v. 13 på vårt bröllop.
Gemma: också intresserad av att höra om dopet!
Lapinette - Har tänkt mycket på dig ikväll.
Håller med Förhoppningsis- Vi är här för att dela både bra och dåliga saker med varandra.
Förhoppningsis - Minglet var faktiskt inte så roligt. Men vi åt middag på East och sedan gjorde vi ett snabbt gästspel på Riche för att sedan avsluta på Sturehof. Allt som allt blev det en bra kväll.
Majs Sthlm - Välkommen! Och ett stort grattis