Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Ankan80 skrev 2008-03-21 16:20:52 följande:
Jag tror man hade fått ersättning från posten om man beställt själv också.
Nu brukar iofs de andra klänningarna komma med budfirmor, men de har säkert också samma system.
Vilken klänning har du beställt?
Grodan81: Jag har ebställt med dragkedja, det är nog det jag är mest nervös för nu när jag ändå sett att klänningen ser ok ut.. Men några kommenterad om att korsettsnörning inte skulle passa så bra till en klänning med axelband, och efter lite funderande höll jag med.. Har dessutom gillat klänningar med dragkedja bäst när jag provat.
Vi mätte ganska tajt, lite inspirerad av tex. Asperas mått-tabeller för deras 36:or har suttit bra på mig, inte varit små iaf...
Ankan80 skrev 2008-03-21 17:23:18 följande:
Jag har oxå beställt en klänning med dragkedja. Mätte tight på alla måtten kring bröst och rygg, förutom "upper bust". Vill absolut inte att det ska "pysa" ut nånting ovanför klänningen där
Va bra det känns ändå i kontakten med 1koo att dom svarar på alla mail och alla frågor Ska nog beställa min finklänning därifrån snart
Vad tror ni man ska ha för slags knäppning på en sån klänning jag ska ha? Har förut bara tänkt att det är självklart med dragkedja, men det kanske det inte är? Vad tror ni? Bilder finns i galleriet :) Likaså tärnklänningarna, vad tror ni? Det vanligaste är ju dragkedja, men det är ju lättare att få alla klänningar att passa med korsettrygg...iofs så är ryggen på min klänning i tunnt tyg över ett lite tjockare tyg eller vad man ska säga, så det kanske blir svårt att få till korsett på den...
Hm mkt funderingar man har.
Cisit, hur brukar den typen av klänningar se ut i ryggen? Tycker det är svårt.. Den anspelar ju lite på medeltiden för okunniga mig och då hade man ju ivart fall inte dragkedjor . Skulle nog inte kännas fel med korsettsnörning men jag gillar å andra sidan oftast dragkedja bäst. Äh, jag bara svamlar ju.. Tror dock du kan ha vilket som!
Thailand 08: Vilka levererade din klänning? DHL, Fedex eller nåt annat?