• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • jojo matte

oj vad längesedan jag var här.. inte avsiktligt.. har lagt upp bilden på min nästan färdiga klänning från LillSessan Brud. Kjolen är inte klar ännu.. då skräddaren tagit eget initiativ för att spara tyg så kjolen ska bli fylligare (göras om) och få fler broderi öar baktill. Men jag tycker ändå att den är väldigt fin :)

• jojo matte

nu fick jag precis reda på att det inte går att göra kjolen fylligare då tyget är för tungt.. men jag tyckr den är fin som den e.. (på bilderna jag la upp)

• grabbarna

jättesnygg! tycker inte alls den behöver göras fylligare
    jojo matte skrev 2008-03-21 10:13:30 följande:

nu fick jag precis reda på att det inte går att göra kjolen fylligare då tyget är för tungt.. men jag tyckr den är fin som den e.. (på bilderna jag la upp)
  • jojo matte

TACK! nej visst är den fin som den är? annars skulle jag vara tvungen att ta bort knuten i bak.. å den vill jag verkligen ha.. så nu blir den som på bilden fast det ska på lite fler broderi öar :)

grabbarna skrev 2008-03-21 10:30:58 följande:
    jättesnygg! tycker inte alls den behöver göras fylligarejojo matte skrev 2008-03-21 10:13:30 följande:
  • Mica o Krille

Imorn ska jag få se bilder på klänningen!

• Pyron

jojo matte: jättefin klänning.

Mica o Krille: väntar med späning på att få höra hur den ser ut.

• Pyron

Nu ska jag beställa en klänning till av millys, den längst upp i mitt galleri.

Fast min ska vara blå istället.
    Milly har en blå som heter royal blue, den verkar vara fin så den blir det.

Denna är halterneckmodell, men jag ska ha med axelband.

• Mica o Krille

jojomatte, klänningen var jätte fin!!

Pyron. Hoppas det inte är för mkt som behöver ändras. Vill ha den hemma!!!

• Mica o Krille
    Pyron skrev 2008-03-21 11:11:47 följande:
    Nu ska jag beställa en klänning till av millys, den längst upp i mitt galleri.Fast min ska vara blå istället.Milly har en blå som heter royal blue, den verkar vara fin så den blir det.Denna är halterneckmodell, men jag ska ha med axelband.
    Vad fin den var!! Och det låter som att den kan bli finare, enligt mig iaf.

Måste fixa bild på mina tärnklänningar.
Svar på tråden Ny kina tråd!!