• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • The Bumblebee

Yea:
    Ååå vilken fin klänning! Hade gärna sett en helfigursbild framifrån men vilka vackra detaljer! När beställde du, hur lång tid tog det från beställning till leverans?

• jojo matte

Wow, vilket släp. Den ser jätte vacker ut. Instämmer med The Bublebee att en helfigursbild framifrån skulle va kul att se :)

Detaljerna är vekligen välgjorda!

Yea skrev 2008-03-22 17:39:59 följande:
    Har inte varit så aktiv i den här tråden, men tänkte dela med mig att jag fick hem min klänning i torsdags=). Beställde från MIllybridal, jag säger bara OH MY GOD!!!!Den är sååå otroligt vacker, vet inte hur jag ska kunna beskriva den. Har bilder på den, men den är inte ens i närheten av hur den egentligen ser ut i verkligheten, plus att den är lite skrynklig.Men gud vad glad jag är, materialet är underbart!! Den är finnare än de klänningar jag provat i butik, och de kostade runt 17 000 kr. Ett stort plus är att de från Milly är så oroligt snälla, gud de har verkligen tålamod. De svarade alltid på mina mail inom 24h.
  • Yea

TAck, är verkligen super nöjd med den=)

Tog en bild framifrån, men den är taget från långt håll och syns inte så bra.
    Jag beställde den 25 januari, men de började inte sy förens typ
    30 januari,(för jag höll på att ändra mig fram och tillbaka)
    De skickade den i tisdags och fick hem den i torsdags=)
    Sen får man inte glömma att de hade nyår i februari, så där försvann det ca 14 dagar.

• Yea

Så nu la jag upp en till bild framifrån=), den är så fin i verkligheten, på bild blir den inte lika fin.

Detaljerna är sååå välgjorda, trodde inte den skulle vara så fin, och så välgjord, man ser inte ens sömnad inifrån.

jojo matte skrev 2008-03-22 17:54:04 följande:

Wow, vilket släp. Den ser jätte vacker ut. Instämmer med The Bublebee att en helfigursbild framifrån skulle va kul att se :)Detaljerna är vekligen välgjorda!
  • Nienna
    Yea skrev 2008-03-22 18:02:45 följande:
    TAck, är verkligen super nöjd med den=)Tog en bild framifrån, men den är taget från långt håll och syns inte så bra. Jag beställde den 25 januari, men de började inte sy förens typ 30 januari,(för jag höll på att ändra mig fram och tillbaka) De skickade den i tisdags och fick hem den i torsdags=)Sen får man inte glömma att de hade nyår i februari, så där försvann det ca 14 dagar.
    Underbar klänning!
  • The Bumblebee

Yea skrev 2008-03-22 18:13:19 följande:

Så nu la jag upp en till bild framifrån=), den är så fin i verkligheten, på bild blir den inte lika fin. Detaljerna är sååå välgjorda, trodde inte den skulle vara så fin, och så välgjord, man ser inte ens sömnad inifrån.
    Verkligen sagolik! En av favoriterna som jag sett i den här tråden!
  • jojo matte

Jätte vacker!! Min kommer i nästa eller nästnästa vecka :) Ska bli så roligt efter denna lååånga väntan :) Har bild på den i mitt galleri.. saknas bara lite broderi öar där bak.

Yea skrev 2008-03-22 18:13:19 följande:
    Så nu la jag upp en till bild framifrån=), den är så fin i verkligheten, på bild blir den inte lika fin. Detaljerna är sååå välgjorda, trodde inte den skulle vara så fin, och så välgjord, man ser inte ens sömnad inifrån.jojo matte skrev 2008-03-22 17:54:04 följande:
  • Lindan77

Tar ni mått med underkläderna ni ska ha vid bröllopet? Jag har inte hittat någon bra bh för axelbandlös klänning....

• jojo matte

Jag tog med en bh som ger samma effekt som jag vill att den korsett/bh som jag införskaffar ska ge :)
    när allt är inköpt och provat kan jag säga om det blev bra :)

Lindan77 skrev 2008-03-22 18:30:50 följande:
    Tar ni mått med underkläderna ni ska ha vid bröllopet? Jag har inte hittat någon bra bh för axelbandlös klänning....
  • Cissit
    Yea skrev 2008-03-22 17:39:59 följande:
    Har inte varit så aktiv i den här tråden, men tänkte dela med mig att jag fick hem min klänning i torsdags=). Beställde från MIllybridal, jag säger bara OH MY GOD!!!!Den är sååå otroligt vacker, vet inte hur jag ska kunna beskriva den. Har bilder på den, men den är inte ens i närheten av hur den egentligen ser ut i verkligheten, plus att den är lite skrynklig.Men gud vad glad jag är, materialet är underbart!! Den är finnare än de klänningar jag provat i butik, och de kostade runt 17 000 kr. Ett stort plus är att de från Milly är så oroligt snälla, gud de har verkligen tålamod. De svarade alltid på mina mail inom 24h.
    GUD vilken klänning! Otroligt vacker! Nu känner jag mig nöjd och glad att jag valde att beställa från Millys :)
Svar på tråden Ny kina tråd!!