• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Pyron

Nu kollade jag in de olika datummen på min brudklänning, och om 1½ vecka så ska min vara klar.
    Sen ska jag få foto och sen ska den skickas.

• ROM2008

Fru Carlsson, jag tog personlig mailkontakt med en tjej på Kanacca och har beställt samt fått sizeform från henne. Jag tycker du ska maila direkt så de kan skicka formuläret och sen börja tillverka din klänning!

Pyron, vad spännande!

• jojo matte

imorn skeppas min klänning från kina och lillsessan bör ha den hos sej på måndag nästa vecka.. ÄNTLIGEN!! yihoo!! :)

• Mica o Krille

Imorn ska jag få bilder på min klänning.

• ROM2008

Jojo Matte & Mica Krille, så spännande för er båda! Hoppas ni visar bilder för oss också!!

• April2oo9

Har tänkt att beställa tärnklänningar från Kina, vilket företag är billigast?

• Mica o Krille
    ROM2008 skrev 2008-03-25 21:00:50 följande:
    Jojo Matte & Mica Krille, så spännande för er båda! Hoppas ni visar bilder för oss också!!
    Självklart!!!
    Idag ska den bli färdig o det blir den, enligt lillsessan. Några timmar från nu så... *nervös, ivrig*
  • Ankan80

Hihi...jag joinar dig i din nervösitet, Mica o Krille. Skall oxå få bilder idag....

• Teneriffa 09

hejsan

har någon här erfarenhet av "April Bridal" att dela med sig av, det är så att de har en del medeltida-aktigt brudklänningar och en sån bara måste jag ha =)

• Vicka81

Åh! Kolla tvåan i mitt galleri! Jag tror att det blir den! tror ni dom fixar det!!??!!! Beställer från sheshopping :)

Svar på tråden Ny kina tråd!!