• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • KKC

camilla: super fin!!! trist att allt inte var som det skulle men bra att du är nöjd ändå och för det priset så svider det ju inte att gå till en sömmerska här i sthlm för lite justering...

• Camilllla

KKC: Nä jag hade nog inte räknat med att den skulle vara helt som jag tänkt, för en del saker är ju just sånt man bara tänkt och inte riktigt fått ner i ord... Känner du (eller nån annan) till någon bra sömmerska här norr om sthlm förresten?

• KKC

Camilla: Känner en tjej (eller snarare, A känner en tjej ) som är utbildad sömmerska och jobbar med att sy kostymkläder till en teater, kan ju fråga om hon vill hjälpa dig för en billig penning? hon har nämligen lovat mig att fixa min klänning om den inte passar...

• Ankan80

Nu har jag fått bilder på min klänning.
    Viss justering skall göras.
    Bl.a mer spets på urringningen, en annan brosch samt panel bakom snörningen. Så att man ej ser huden.
    Annars är jag supernöjd!!

• Thailand 08
    Ankan80 skrev 2008-03-26 14:34:15 följande:
    Nu har jag fått bilder på min klänning. Viss justering skall göras.Bl.a mer spets på urringningen, en annan brosch samt panel bakom snörningen. Så att man ej ser huden.Annars är jag supernöjd!!
    Den är jättefin!
  • Ringbärarn

Ankan80:
    ser jättefin ut på bilderna!

• Ankan80

Tackar!
    Den är fotad med vanlig kamera så man ser inte alla kristaller och pärlor som skall vara på den...

• Ringbärarn

Var beställde du din klänning?

Ankan80 skrev 2008-03-26 14:48:35 följande:
    Tackar!Den är fotad med vanlig kamera så man ser inte alla kristaller och pärlor som skall vara på den...
  • Ankan80

Från lillsessan brud o fest.
    (Orinalklänningen finns i galleriet och heter Grace Lynette från Maggie Sottero)

• MrsThurhagen

Apropå nåt helt annat än vad ni surrar om :) Vad ligger dollarn på? 6-7kr?? Jag menar om en klänning kostar 200$ vad blir det i svenska?? HUr mycket brukar frakten ligga på på kinaklänningarna?

Svar på tråden Ny kina tråd!!