• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Synthetic
    MrsThurhagen skrev 2008-03-26 15:48:09 följande:
    Apropå nåt helt annat än vad ni surrar om :) Vad ligger dollarn på? 6-7kr?? Jag menar om en klänning kostar 200$ vad blir det i svenska?? HUr mycket brukar frakten ligga på på kinaklänningarna?
    www.xe.com
  • bridesilly

den ser fantastisk ut

Ankan80 skrev 2008-03-26 14:34:15 följande:
    Nu har jag fått bilder på min klänning. Viss justering skall göras.Bl.a mer spets på urringningen, en annan brosch samt panel bakom snörningen. Så att man ej ser huden.Annars är jag supernöjd!!
  • MrsThurhagen

Haha tack, ibland kan man baske mig inte tänka själv på de här stället! Svaren ska bara matas in!! Haha

Synthetic skrev 2008-03-26 16:12:42 följande:
    www.xe.com
  • Synthetic
    MrsThurhagen skrev 2008-03-26 16:16:27 följande:
    Haha tack, ibland kan man baske mig inte tänka själv på de här stället! Svaren ska bara matas in!! Haha
    hehe har den sidan alltid uppe eftersom jag traidar med usa så var lätt att ge länken och orkade inte tänka ut kursen i huvudet eller klicka fram den själv
  • Ankan80

Mica o Krille!
    Din klänning ser också fin ut!!
    Vad skall ni göra för ändringar?

• Pyron

vad många det är som har fått sina bilder.
    Vad roligt.

Själv väntar jag otåligt.

Jag skriver ett litet kollektivt att vad fina klänningar ni har köpt.

• Cissit

*mummel* Det går inte att betala med mitt kreditkort via paypal...har försökt flera gånger och det funkar inte trots att det står att de ska ta master card. Jag som så gärna vill att de ska sätta igång med att sy klänningarna!

• Pyron

Vad konstigt.

Ge dig inte. hoppas att det funkar snart

• Nienna

Ankan80 & Mica o Krille - Jättefina klänningar!

Själv väntar jag otåligt på min som skickades från 1koo förra tisdagen, tycker den borde vara här nu, men med min vanliga tur har den väl fastnat i tullen. Jaja, de sa 5-7 dagar och det har ju varit påsk så har den inte kommit på fredag kan jag väl börja muttra riktigt.

Svar på tråden Ny kina tråd!!