Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
HejHej! Jag är ny i den tråden men jag har varit inne och tjyvkikat en hel del. Jag ville tacka för alla åsikter och nu har jag vågat beställa en klänning från Milly. Jag är så spänd. Hur lång tid tog det för er att få era klänningar därifrån?
Ååååh jag blir galen. det tar så lång tid att beställa från 1koo när man måste vänta på mail hela tiden
Nu är min klänning på Arlanda!! Tjoho!!
Längtar tills den kommer hit...den måste bara genom tullen först. Har klarat mig utan tullavgifter förr så det ska nog inte vara några problem.
Min klänning var väldigt avancerad tyckte de på Kanacca....jag gav dem bilder och beskrivning på hur den skulle se ut.
Nervöst....
Men jag har ju en annan klänning från 1koo som jag kan ha ifall att den här blir skitful! =) Bäst att vara på den säkra sidan.
Nästa vecka kan jag hämta den här i Jönköping...spännande...shit, man blir så nervös!
Återkommer med bilder sen! =)
2 augusti, jag tror vi har samma bröllopsdag! Vi gifter oss det datumet nu i sommar och jag håller också på att beställa klänning nu, men från Kanacca. Har bara betalningen kvar. Får inte Pay pal att fungera riktigt. Men jag ger det någon dag till.
Hanna och Jonatan, bor ni i Jönköping? Vilket bud anlitar Kanacca? Jar har glömt att kolla om de kör till Eksjö, vet ni hur det är? Men det verkar ju komma till Jönköping i alla fall och gäller det att hämta klänningen så är ju den vägen jättekort Det kommer gå hru snabb som helst!
Eksjöbrud08: Vi har samma datum. Jag har beställt sol den dan. Så vi får hålla tummarna för det.
Hanna och Jonatan, så spännande! När beställde du? Hoppas verkligen att den blir fin!! Hoppas vi får se bilder när den är här!!
Åhh, nu behöver jag verkligen hjlälp! Nu har jag äntligen fått mitt paypal att fungera. Men vad är det jag skall skicka till Kanacca?
De vill att jag "Could you tell me your paypal account? then we will send you an invoice by paypal." Hur ger jag dem mitt paypal account? Är det några siffror eller något som står på min paypal sida eller vad? Jag hittar inget där och vet därför inte vad det är Kanacca ber om.
Snälla hjälp mig!
www.gianinar.com/ någon som vet någon om denna sida?
Den sidan kan jag inte få att fungera.