• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna

Nähäpp, min klänning hann inte komma med Bussgods idag, men då bör den landa här på måndag i alla fall!!! Denna helg får verkligen lov att gå fort...

• nicenettis
    Pyron skrev 2008-03-28 14:56:01 följande:
    Den sidan kan jag inte få att fungera.
    konstigt jag får den att funka någon annan som har samma problem?
  • ROM2008

Eksjöbrud, ditt användarnamn, epost och namn som paypal har tror jag..

• Eksjöbrud08

Tack Nienna och ROM2008. Jag får prova att skicka den informationen till kanacca. De lär väl protestera om det är fel

Nienna, synd om din klänning! Det hade säkert blivit en helt sagolik helg om du fått den idag. Nu blir den nog lite mer långdragen kan jag tänka. Men den som längtar på något gott....
    försök och hitta på något riktigt kul i helgen så då har tankarna på något annat.

• Nienna

Åååhhh, vad jag vill att det ska vara måndag eftermiddag nu, denna dag går sååå sakta! Har redan hunnit vara till samhället 4,5 mil bort och handlat, varit in en sväng på jobbet och legat här i sängen och surfat nån timme... Kanske ska ta och ställa sig och handtvätta all tvätt, eller knäskura golven, eller gnugga badrumsväggarna med tandborste? Tips nån?

• ROM2008

Nienna tålamod min sköna! Den som väntar..

• Thailand 08
    Nienna skrev 2008-03-29 14:59:39 följande:
    Åååhhh, vad jag vill att det ska vara måndag eftermiddag nu, denna dag går sååå sakta! Har redan hunnit vara till samhället 4,5 mil bort och handlat, varit in en sväng på jobbet och legat här i sängen och surfat nån timme... Kanske ska ta och ställa sig och handtvätta all tvätt, eller knäskura golven, eller gnugga badrumsväggarna med tandborste? Tips nån?
    Hyr några bra filmer efter du har skurat klart med tandborsten,och så kan du ju passa på att köpa nya tandborstar på samma gång ;)
    Inget är som väntans tider heter det väl...
  • Pyron

Nu funkar det.

nicenettis skrev 2008-03-28 16:45:12 följande:
    konstigt jag får den att funka någon annan som har samma problem?
  • Nienna
    ROM2008 skrev 2008-03-29 18:11:59 följande:
    Nienna tålamod min sköna! Den som väntar..
    [/citat]

Thailand 08 skrev 2008-03-29 18:14:27 följande:
    [citat]
    Hyr några bra filmer efter du har skurat klart med tandborsten,och så kan du ju passa på att köpa nya tandborstar på samma gång ;)Inget är som väntans tider heter det väl...
    Tålamod är inte min bästa egenskap.

Tyvärr finns det ingenstans att hyra film här ute i skogen, men jag blev påmind om att jag har två filmer liggandes här hemma som jag inte sett än. Spiderman 3 som jag köpte för nån månad sedan och Sagan om konungens återkomst som jag köpte till sambon i julklapp för nåt år sen!!! Jag är alltså ingen Tolkien-fanatiker, även om jag tycker att de två första filmerna var helt ok. Får ta en film ikväll och en i morgon.
Svar på tråden Ny kina tråd!!