Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Nähäpp, min klänning hann inte komma med Bussgods idag, men då bör den landa här på måndag i alla fall!!! Denna helg får verkligen lov att gå fort...
Eksjöbrud, ditt användarnamn, epost och namn som paypal har tror jag..
Tack Nienna och ROM2008. Jag får prova att skicka den informationen till kanacca. De lär väl protestera om det är fel
Nienna, synd om din klänning! Det hade säkert blivit en helt sagolik helg om du fått den idag. Nu blir den nog lite mer långdragen kan jag tänka. Men den som längtar på något gott....
försök och hitta på något riktigt kul i helgen så då har tankarna på något annat.
Åååhhh, vad jag vill att det ska vara måndag eftermiddag nu, denna dag går sååå sakta! Har redan hunnit vara till samhället 4,5 mil bort och handlat, varit in en sväng på jobbet och legat här i sängen och surfat nån timme... Kanske ska ta och ställa sig och handtvätta all tvätt, eller knäskura golven, eller gnugga badrumsväggarna med tandborste? Tips nån?
Nienna tålamod min sköna! Den som väntar..
www.bestbridalprices.com/images/alfredangelo/spring08/bridal/large/1141.html g´har någon sett denna klänning på någon kina sida?
Nu funkar det.