• Vinterbruden 08

Ny kina tråd!!

Här utan linkar...
    Beklagar kära moderator

• Svar på tråden Ny kina tråd!!
  • Nienna
    KKC skrev 2008-03-31 20:07:25 följande:
    Nienna: Åh vad kul att du äntligen fåt den! Verkligen jätte fin!Måste bara fråga, om nu korsetten syns igenom, är det inte då ganska tunt tyg?Jag är livrädd att klänningan kommer vara genomskinlig bara för att den är vit... fast iof så är ju min lite draperad... men ändå
    Alltså, korsetten lyser inte igenom färgmässigt, utan det är snarare formen av korsetten som syns. För tyget är inte alls tunt, dessutom är det fodertyg i den. (Och min är ivoryfärgad, inte vit.)

Visst var det du som ville veta vad de skrivit på paketet? Det stod "Sample of 100% polyester knitted dress" Value 10 USD.
  • Ankan80

Mica o Krille:
    Hur har det gått för din klänning!!!

• MrsThurhagen

Haha! Skriver de alltid så på paketen?!

Nienna skrev 2008-03-31 20:15:07 följande:
    Alltså, korsetten lyser inte igenom färgmässigt, utan det är snarare formen av korsetten som syns. För tyget är inte alls tunt, dessutom är det fodertyg i den. (Och min är ivoryfärgad, inte vit.)Visst var det du som ville veta vad de skrivit på paketet? Det stod "Sample of 100% polyester knitted dress" Value 10 USD.
  • Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-03-31 20:19:44 följande:
    Mica o Krille:Hur har det gått för din klänning!!!
    Jo det har gått bra. Ändringarna är gjorda o nu ska den ha skickats iväg till Paula o sen skickar hon den till mig. Så nästa vecka kanske, eller två.
    Mkt mer nöjd nu efter ändringarna!!!
  • Nienna
    MrsThurhagen skrev 2008-03-31 20:22:50 följande:
    Haha! Skriver de alltid så på paketen?!
    Vet inte, men det gör de säkert. Jag bad ju inte ens om det...
  • Ankan80

Va skönt! Har du nya bilder? *nyfiken*

Min klänning kommer antagligen i morgon till Paula. Sen dröjer det någon dag sen skall det provas

Jag hade inte så stora ändringar så jag vet inte hur det blev efteråt...håller tummarna.

Mica o Krille skrev 2008-03-31 20:23:16 följande:

Jo det har gått bra. Ändringarna är gjorda o nu ska den ha skickats iväg till Paula o sen skickar hon den till mig. Så nästa vecka kanske, eller två. Mkt mer nöjd nu efter ändringarna!!!
  • Vicka81

Nienna: Åh, jag vill se jag med!!!

• Mica o Krille
    Ankan80 skrev 2008-03-31 20:26:32 följande:
    Va skönt! Har du nya bilder? *nyfiken* Min klänning kommer antagligen i morgon till Paula. Sen dröjer det någon dag sen skall det provas Jag hade inte så stora ändringar så jag vet inte hur det blev efteråt...håller tummarna.Mica o Krille skrev 2008-03-31 20:23:16 följande:
    Åh vad roligt. Hoppas man får se sen!!?

Ja, jag har lagt in nya bilder precis. Det gick inte att fixa till livet, men det gör inget att det blev lite skrynkligare än tänkt. Broderierna ser man mer nu.
    Ja jag är nöjd med hur den ser ut på bild iaf.
Svar på tråden Ny kina tråd!!