Ny kina tråd!!
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
Här utan linkar...
Beklagar kära moderator
HUr är det med leveranstider? De säger 60 dagar för att göra klänningen och sedan 4 dagar för frakten. Tar det då 62 dagar innan jag har min klänning, eller har ni fått er tidigare/senare? Måste veta eftersom jag gifter mig i mitten av juli så känns det lite knappt om tid :/
Blir glad om ni svara snart :D
Jag gifter mig i augusti o håller på att flippa ut! Vet inte om jag vågar beställa?? Tänk om jag hinner banta så måtten inte stämmer! Eller om den inte passar alls, Va f*n gör man då??
*Är ny här*,men bestälelr via Lillsessan..kanske är 'fusk'..;.),hehe räknas det som Kina..
Beställer iaf i april o får dem i juni sa hon..hmm orka väntaa..
klart du räknas jag har också beställt via lillsessan, blev lovad i maj nån gång så snart börjar nedräkningen..
jag kombinerade ihop en egen, jag blev direkt förälskad i den med röda broderier som finns i mitt galleri men jag ser ut som ett tok i axelbandslöst så jag satte på halterneck och tog bort en hel d el broderier och har nu bara broderier upptill och en blomranka på höften. sedan har jag inget släp, så jag säger att jag designat en egen vilket känns coolt
jättesnygg...
jag provade på en affär innan jag beställde och märkte ganska snabbt att axelbandlöst inte var min grej jag ser jättedum ut! hon som jobbade där använde dock lite mer diskret ordval som det där var kanske inte riktigt din modell